pirmadienis, rugpjūčio 01, 2011

Be 4 valandų ir 10 minučių rugpjūtis, 1990-ieji...

...atsakau, kai manęs paklausia gimimo datos. Pamenu, kai manęs mažesnės pasiteiraudavo kiek turiu metų, lankstydavau mažučius savo rankutės pirščiukus. Kai išėjau iš "vienos rankos zonos", prisijungė ir kita. O vakar aš švenčiau tokį gimtadienį, kad reikiamas skaičius nesusidarytų net gi pridėjus abiejų kojų pirštus.

Nuo vakar man 21-eri. Nugyventi 3 septynmečiai ciklai, iš kurių pats paskutinis atnešė daugiausiai naujų vėjų į mano dienas. Vieni iš jų gal kiek žvarbesni ir piktesni, kiti - švelnūs ir mano svajones tarsi aitvarus pakėlę ligi debesų. Ir viskas, absoliučiai viskas, užaugino mane tokią, kokia esu šiandien. O Šiandien aš laiminga :)

Ačiū, kad dovanojat man šypsenas :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą