penktadienis, gruodžio 04, 2009

Gera laukti (:

Su puodeliu garuojančios mėtų arbatos ir Domanto Razausko "Tie, kur šiandien gimė"susirangius prie seno molinio pečiuko šylančios sienelės laukiu mamos. Ir tas laukimas be proto geras (:

Dėl to aš taip ir veržiuosi namo kiekvieną savaitgalį, nes lygiai tokiu pat maloniu laukimu dega ir mano šeima. Jaučiu tai, nes tas ryšys, kuris mus jungia yra ypatingas :) Nėra tikriausiai tos dienos, kada bent jau labos nakties nepalinkėčiau savo "trigubos Zė jėgos" narėms (:

Gera turėti tokią šeimą, kuri Tave apdovanoja meile, saugumo jausmu, šiluma, dėmesiu ir kitais laimę teikiančiais dalykėliais. Žinau kaip skauda, kai iš Tavo atrodo idealaus gyvenimėlio dingsta tas, kuris ir teikė visas tas dovanas, todėl dabar taip ir branginu laiką ir akimirkas praleistas su tais, kuriuos myliu.

Ech, tikrai geri žmonės mane supa :> Tik aš gal nevisad moku parodyt kokie jie man brangūs...

* * *

Gera laukti. Labai labai :>


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą