sekmadienis, sausio 31, 2010

Semestrų sandūros apmąstymai :>

Kad ir kaip toli atrodė, bet vis gi atėjo tų mano išsvajotųjų atostogų pabaiga. Kiek planuota, kiek svajota, o padaryta... Tačiau ne mano jėgoms grįžt į praeitį ir įsipaišyt į tas praėjusias dienas bandant padaryt tai, ką sau žadėjau. Rytoj vis gi naujas semestras, kuris eilinį kartą prasidės pažadu sau šįkart stengtis iš visų jėgų, o kaip bus iš tikrųjų, paaiškės semestro bėgyje, nors manau, kad skaitydami tai Jūs atpažįstat save ir žinote kaip dažniausiai baigiasi tokie pažadai :))

Derėtų apraudot praėjusį semestrą ir pasidžiaugt, kad vis gi turiu šiek tiek smegenėlių. Na gerai, gal ne tiek, kiek norėtųsi, bet laikau mokyklos lygį - nesu dešimtukinkė, bet ir dvejetų neprisirankioju :> Mano bendras žinių kiekis dešimtbalėje skalėje - 8, 29, o tai reiškia, kad jau turiu 21 kreditą savo sąskaitoj :
  • bendroji psichologija (3 kreditai) - 9;
  • pažintinė praktika (2 kreditai) - 8;
  • mokymosi strategijos (3 kreditai) - 8;
  • specialybės kalbos kultūra (3 kreditai) - 9;
  • biologija (3 kreditai) - 9;
  • anglų kalba (4 kreditai) - 8;
  • šiuolaikinės Lietuvos tapsmas (3 kreditai) - 7.
Na, o naująjį semestrą Vaida krims tokius dalykus kaip asmenybės psichologiją, psichologijos istoriją, socialinius santykius, filosofiją, anglų kalbą, gamtamokslinę pasaulio sampratą. Tepadeda man Dievas, nes žinau, kad pavasaris kiš pagalius į mano ratus (:

Su dideliu "džiugesiu" ką tik nustačiau žadintuvo skambutį lygiai 6:00 ir ryte vos jam nuskambėjus prasidės mano vargeliai. Malonūs vargeliai :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą