sekmadienis, sausio 17, 2010

Šypsosi akys (:

Maždaug prieš 4 minutes supratau ko noriu iš gyvenimo. Kas tai įtakojo ? Na tiesiog taip ėmė ir nutiko. Pasibeldė nauji jausmai ir pojūčiai į mano sielos dureles, o aš jas ir atidariau ir įsileidau tuos senai lauktus svečius. Taip, aš labai laukiau, kada pagaliau ateis šitokios mintys į mano galvelę, nes niekada nebuvau tikra ar būtent tai, ką darau, galvoju ir jaučiu yra tai, ką turėčiau daryt, galvot ar jaust. Gana kvailai jaučiuosi dėl to, kad tam, ką visai nesenai suvokiau, prireikė šitiekos laiko, tačiau dar nevėlu. Ir tikriausiai nebūtų per vėlu, jeigu šitas suvokimas ateitų ir dar po dvidešimties metų :))

Laikas kažką keist. Ne, ne dėl to, kad man nepatiktų dabartinis mano gyvenimas (jis beveik tobulas, kai žiūriu į jį širdimi). Tiesiog šiandien aš suradau savo tikrąjį "aš".

Širdies džiugesiukai. Jie grįžta. O kartu su jais parkeliauja ir šypseną keliantys jausmai (:


* * *

Grįžtu čia, nes sunku nesidalint šypsenomis (:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą