penktadienis, gegužės 25, 2012

Žmonės sako, kad aš... :]

Močiutė sako, kad aš savarankiška, nes moku naudotis bankomatais ir pati įsipilt benzino.

Mama sako, kad aš labai geras vaikas, todėl manim labai didžiuojasi.

Arminas sako, kad aš kantri ir moku priimt dalykus tokius, kokie jie yra.

Ugnė sako, kad laisvu laiku nuo burbuliavimo ir rėkimo aš būnu faina.

Kursinio vadovė sako, kad aš atsakingai žiūriu į man paskirtas užduotis.

Sesė sako, kad aš moku džiaugtis mažais dalykais.

Ieva sako, kad aš aukso grynuolis ir už pusę savo diplomo Ji bus dėkinga man.

Ignutė sako, kad labai džiaugiasi, kad mane pažįsta.

Ingrida sako, kad aš pagražėjus.

Indrė sako, kad aš žmogus, kuriam visada viskas būna gerai.

Tomas sako, kad aš kartais viską per ne lyg perdedu.

Teta Dalytė sako, kad aš protinga mergina, kuri moka planuotis gyvenimą.

Agnė sako, kad aš labai struktūruotas žmogus ir todėl galėčiau pakeist mūsų katedros referentę.

Greta sako, kad pagalbos mokslo reikalais dažniausiai kreipiasi į mane, nes yra garantuota, kad bent jau stengsiuosi tai padaryti.

Teta Zofija sako, kad aš šviesus ir nesugadintas žmogus. 

Muzikos mokyklos mano specialybės mokytojas sakydavo, kad aš iš tų, kurie talentą užsidirba savom pastangom.

MTBI testas sako, kad aš http://charakteris.info/2008/infj-tipas/.

O aš pati sakau, kad būnu visokia, bet labiausiai man patinka būti laiminga :]

* * *

P.S.: ar tai, kad vyšnias po truputėlį ėmiau keist į persikus, reiškia, kad ir pati kažkaip keičiuosi?




5 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. Čia tik trupinėlis. Visa kita nešiojuosi kairėj savo krūtinės pusėj :]

      Panaikinti
    2. Man svarbiausia, kad Tu zinai. ♥

      Panaikinti
  2. Man ėmė labiau patikti šunys, nors visada artimesnės buvo katės. Manau, keitiesi :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tokiu atveju norėčiau, kad tie pokyčiai būtų tokie pat skanūs kaip ir persikai :}

      Panaikinti