ketvirtadienis, birželio 14, 2012

Atsisveikinimas :]

Rodos, kad vaikystės svajonės paragaut rožinių ir baltų debesėlių, ir pažiūrėt ar labai jų skonis skiriasi nuo cukraus vatos, pildosi. Vakar Jam, o sekmadienį man. O kol kas vis dar labai kantriai laukiu mirksinčios oranžinės švieselės kompiuterio dešiniajame apatiniame kamputyje iš lietumi kvepiančios šalies, kad žinočiau, jog Jam tikrai viskas gerai ir kad Jis laimingas. Tarp kitko, apie laimę Jis prieš keletą dienų man pasakė labai gražų dalyką. Tą sakinį tyliai sau ištariu po tūkstantį kartų į dieną, kad laukimas būtų giedras. Toks pats, kokie yra mano jausmai Jam.

nemoku atsisveikint. Niekada nežinau ką pasakyt kitam žmogui, su kuriuo reikia kuriam laikui (o gal ir amžiams) skirtis. Tad ir dabar nežinau ką tokio parašyt, kad paskui širdelei būtų lengviau. Vienintelis dalykas, kuris ateina į galvą, yra žodžiai "geros vasaros", ties kuriais, tikriausiai ir sustosiu. Pažadu sugrįžt čia jau rudenį. Na, o ryt dėsiuosi daiktus, šeštadienį vyksiu į Kauną, o sekmadienį pirmąkart pakilsiu lėktuvu paragaut debesų. Tik šįkart jau ne popieriniu. Taip, kaip svajodavom vaikystėj :]

* * *

P.S.: jeigu jau apie svajones, tai nepamenu su kuo, bet kažkada kalbėjom, kaip faina būtų man, sūrelių mėgėjai, kad būtų šitie skanėstai pakuotėse su boružėm. Ir ką jūs manot? Svajonės pildosi: reikėjo jums šiandien matyt mano veidą, kai parduotuvės lentynoj pamačiau sūrelius pavadinimu "boružė"... :]



6 komentarai:

  1. 'Nekenciu atsisveikinimu, - jau geriau mesla mezt..'. ;o
    Beje, issilygink iskart savo ta suknute, - vakare jos laukia sioks toks darbelis. ;}
    Ir dar.. Kaip supratau, man tu sureliu vis gi paragaut neteks..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ingulė visada labai gerai išsireiškia ;D
      O mano suknelė labai džiaugiasi dabar, kad galės jau NET trečią kartą kažkur išeit su manim :}
      Sūrelių paragaut teks, bet reiks pačiai grįžt :P

      Panaikinti
  2. Ooo mergaite... Tai reiškia iki rudens atsisveikini su blog'u?
    Gaila, jau išsikrausčiau tai neteks pamojuoti pro bendrabučio langą Tau kylant ragaut debesų.
    Gero skrydžio ir įspūdingos vasaros Jums visiems. (:
    P.s. grįždama prisemk pilnas kišenes man angliško oro. Dėkoju!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Reikia pertraukos nuo savęs pačios, todėl per vasarą ketinu labiau paaugt ir pažiūrėt kas iš to išeis :]
      Gražios Tau vasaros, Rūta :}

      Panaikinti
  3. Angliškas oras, neabejoju, ir pats rudenį atvyks čion su visais savo lietumis :) Kraunuos ir aš. Ech, tie toliai... kad ir kiek juos bematuočiau, vis nauji ir nauji. Gražios Tau vasaros, boružių karalaite! Prisemk pilnas kišenes debesų!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Giedrų tolių ir minkštučių baltų debesėlių, Vaida, ir Tau! ;]

      Panaikinti