trečiadienis, rugsėjo 23, 2009

Linutei (;

Šią savaitę būtų galima pavadint vienu nesibaigiančiu gimtadieniu, nes jau trečia diena yra ką pasveikinti : pirmadienį savo pilnametystę pasitiko mūsų mažoji vadybininkė iš LKKA Indrutė bei sveikinimo žodžius pabėriau savo kambariokei Rasytei, kuriai tą dieną suėjo 19. Vakar mano ir Rasytės amžiaus sulaukė ir Lukas bei savo antrąją pilnametystę (21) priėmė Simas. Na, o šiandien savo 19-ąjį švenčia mūsų visų saulytė Linutė, todėl įrašas labiau bus skirtas Jai (;

Linutė - tikriausiai vienas iš tų nedaugelio žmonių, kurių veidą beveik visada puošia didelė šypsena. Ji tas žmogus, į kurį pažvelgus gali pasakyt : taip, gyvenimas tikrai be proto gražus. Tai žmogus, kuris Tau padės kada tik prireiks. Jos žodžiai, patarimai, šypsenos, apkabinimai - viskas viskas - gydo. Nežinau už ką mane taip apdovanojo tas ponas iš aukštai, kad leido mūsų keliams susikirst. Draugystė su Ja man labai ypatinga, nes jos dėka ėmiau suprasti, kad pasauly vis dar egzistuoja gėris, tad...

...leisk pasveikint Tave, Linute, su tokia ypatinga diena ne tik Tau pačiai, bet ir man bei tiems, kurių gyvenime esi. Siunčiu Tau pačius didžiausius sveikinimus, pačius nuoširdžiausius linkėjimus, pačią plačiausią šypseną ir labailabailabai stiprų apkabinimą (; (hug) Būk labai laiminga ir šviesk taip stipriai, kaip kad dabar mums visiems švieti, mūsų saulyte (;


2 komentarai:

  1. ir as myliu linute!! :D
    Inga;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tu geriau pasakyk man bent vieną žmogų, kuris nemylėtų mūsų Linutės ((:

    AtsakytiPanaikinti