penktadienis, rugsėjo 18, 2009

Ruduo su šypsena (:

Mano blog'as tuoj pasidengs storu dulkių sluoksniu ir pasidabins voratinkliais. Bloga Vaida, labai bloga.

Viskas tikriausiai dėl to, kad paskutiniu metu jaučiuosi kažkaip kitaip negu visada jausdavausi. Ateina kažkokia vidinė ramybė. Matyt jau pradėjau judėt link suaugimo :>

Jaučiu kaip keičiasi požiūris į tam tikrus dalykus ir man tas visai patinka. Beliko atsikratyt keleto baimių ir galėsiu teigt, kad mano gyvenimas gal ir nėra labai tobulas, bet iki tokio trūksta labai mažai (:

...o kaip rytojaus laukiu - mano mažylė Nerutė atvažiuos manęs aplankyt, o tai reiškia, kad savaitgalis bus mūsų (: Taip, aš labai sentimentali ir smulkmeniška, bet tie visi gyvenimo trupinėliai man labai svarbūs, nes iš jų sulipdytas mano nuosavas pasaulis, kuris nesubyrės papūtus stipresniam vėjui. Aš tuom labai tikiu, o tas tikėjimas, tikriausiai ir yra pats pagrindinis tos mano planetos pamatas (:

Nors sunku patekt į tą mano planetą, bet tikrai įmanoma. Jeigu manai, kad turi raktą nuo pagrindinių jos vartų - bandyk įeit, nieko neprarasi. O kaip dėl kažko atradimo ? Aš pasistengsiu Tau padovanot viską, ką turiu gražiausio ((:

2 komentarai:

  1. Mažų džiaugsmų Vaidos :} Dievaž, žiūriu kartais į Tave taip iš tolo, ir nors nematau nieko mus jungiančio, drįstu teigti, jog švyti. Ir taip gera matyti tą tavo švytėjimą. Ir tylomis džiūgaut - kokie nuostabūs būna žmonės.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oho, labai stipru (:
    Ačiū už tokį saulėtą komentarą ;)

    AtsakytiPanaikinti