antradienis, rugsėjo 08, 2009

09/10 mokslų sezonas is opened (:

Po didelės (LABAI DIDELĖS) pertraukos sugrįžo Vaida (:

Durnai taip kažkaip gaunasi, kad po šitiek laiko nėra ką pasakyt.

Gerai, meluoju - yra, bet aš labai nenusiteikus daug pasakot, todėl viską sugrūsiu į labai lakonišką pasakojimuką : gyvenu padoriai su dar dviemis psichologėmis, iš bado nemirštu, bet galiu pasiskųst, kad sumažėjo pas mane apetitas. Nu bet čia ne esminis dalykas. Dabar gal trumpa info iš mokslo pasaulio - mūsų kurse yra 133 būsimųjų psichologų, aš esu berods 36 pagal KB. Patekau į 3 anglų lygį, kas reiškia, kad per metus baigsis mano anglų kančios :) Informatikos testuką išlaikiau, o tai reiškia, kad nereikės man sėdėt toj informatikoj. Šį semestrą mokysiuosi tokius dalykus kaip specialybės kalbos kultūrą, mokymosi strategijas, bendrąją psichologiją, šiuolaikinės Lietuvos tapsmą, anglų kalbą ir biologiją. Dar - keliuosi šeštą, penktadienį turiu only one paskaitą, kas reiškia, kad Mergalaukis mane matys anksti namie (happy)

O dabar - sorry, anglų reikia namų darbus pasidaryt (:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą