šeštadienis, rugpjūčio 29, 2009

Draugams (:

Žinau, kad tikriausiai jau kokį milijoną kartų sakiau kaip man gera su Jumis. Žinot, aš tikriausiai be Jūsų būčiau niekas, nes dėl tų akimirkų praleistų drauge suprantu, kad gyvenimas labai gražus :) Galbūt nevisada viskas būdavo gerai, bet juk reikia ir tų blogesnių gyvenimo trupinėlių, kad pradėtum vertint tai, kas gera ir gražu :)

Šitoj vietoj žemai lenkiuosi Dariui ir Justeliui, kad suorganizavo tą paskutinį pasibuvimą kartu. Žinau, kad nesiskiriam amžiams, ir kad pirmąjį rugsėjo savaitgalį visi kartu ir vėl būsim, bet tas žinojimas, kad jau nebus taip, kaip buvo, verčia paslapčia nubraukt ašarėlę.

Bet žinot ką ? Nereikia liūdėt. Reikia džiaugtis, nes visi šitie pokyčiai rodo, kad vedami savo svajonių ir tikslų mes surasim tikrąjį savo kelią. Aš tikiu, kad mums visiems jis bus labai saulėtas ir pilnas iš širdies besišypsančių veidų.

Ačiū tiems, kurie buvo su manim tą paskutinį vakarą drauge :

  • Nerute, sesyte mano, truks man mūsų rytų ir vakarų, mūsų pokalbių, mūsų laiko. Aš abejoju ar yra pasauly geresnė sesė už Tave. Tu žinai, kaip beprotiškai myliu Tave, mano mažyle ;* Nors kokia Tu mažylė - didelė užaugai. Aš tikiu, kad ir Tu pasieksi savo užsibrėžtus tikslus, kaip kad aš padariau. Negadink mokytojams nervų, nesudaužyk Megės ir daug daug šypsokis, nes tada Tu būni labai graži (;
  • Linute, kad Tu žinotum kokia aš laiminga, kad turiu Tave. Tu esi mūsų saulutė, mūsų geradarė. Visada pasiruošus padėt, patart, užjaust, pasikalbėt. Lieku Tau už tai skolinga. Ačiū už nuoširdžias šypsenas ir šiltus apsikabinimus ;* O Vilniuj įvesk savo tvarką, būsimoji teisininke, kad gėris nugalėtų blogį. Nors žiūrint į Tave imu abejot, ar išvis egzistuoja blogis (;
  • Ingūč, lopetėle Tu mano, ačiū, kad tiek metų pakentei mane su visom tom nesąmonėm. Aš Tau irgi lieku skolinga už daug ką, nes visos akimirkos praleistos su Tavimi mano veide įžiebia šypseną. Truks man mūsų dainų, mūsų juokelių, mūsų durniavimų, bet mes neleisim tam baigtis, ar ne ? :) O šiaip džiaugiuos turėdama pažįstmą žmogų ekonomikos pasauly - jeigu ką, ištrauksi iš skurdo ;D LOPETA, LOP@, LEOLG (Lopeta eats other Lithuanian groups) FOREVER ;*
  • Justeli, the best friend iš vaiksytės laikų, ir Tau ačiū už juoką ir geras emocijas ;* Žiūrėk, krimsk mokslus, toliau valdyk mokyklą ir būk geras - nepasikeisk, nes Tu esi nuostabus (;
  • Dariuk, broli Tu mano, jeigu ne Tu ir Justelis - tikrai daug mažiau juokčiausi, tad ačiū už tai. Man gera žinot, kad esi ir atleisk už visus nesusipratimus praeity. Ir žinai ką ? jeigu man reiks xp, vistos ar dar kažko - tikrai patikėsiu savo dell'iuką Tau ;)
Ačiū Jums, mano šeima ! ;*

O dabar, eikime gyvent savo pasakų (;

P.S.: Nuo rytojaus Vaida Kaune. Pasiekiama tik skambučiais ir sms'ais (:

The Killers - A Dustland Fairytale.mp3




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą