pirmadienis, rugpjūčio 10, 2009

Vyyy, it's me (happy)

Ar bent įsivaizduojat kaip sunku susirast butą Kaune išsinuomot ? Man jau stogas nuo to čiuožia. Tikrai tikrai. Na bent jau gerai tiek, kad kambariokes susiradau, nes trim ieško visada geriau (:

O šiaip aš šiandien bent kartą deramai pasitarnavau savo močiutei - nuvežiau Ją į sodą ir padėjau. Ir šiaip pamąsčiau, kad būtų gera, jeigu kas nors mane mylėtų ir rūpintųsi manimi, kai aš būsiu sena, nes tokie dalykai senatvėj labai svarbūs (:

Dar vienas dalykas - šiandien aš per ne lyg daug dėmesio susilaukiau iš visų. Labai jau reikalinga pasidariau. Bet šiaip visai geras jausmas (sun)

Dar vienas geras jausmas - padarė šiandien man nuolaidą benzinui toks dėdė - „Matau, Tu protinga mergaitė, nelakstai kaip velnias. Be to Tu nuolatinė mano klientė. O ir šiaip - studentams juk sunku.“ (:

The Rasmus - Madness.mp3


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą