šeštadienis, rugpjūčio 01, 2009

Čiuku-čiuku. Stotelė - „Devynioliktieji. Rugpjūtis“

Keista kažkaip, kad jau rugpjūtis. Ir tik vakar, na tiksliau jau šiandien, naktį iškišus savo pilną gerų emocijų ir idėjų galvą pro Linutės Lagūnos langą ir užvertus į viršų ją stebėdama danguj krentančias mažas žvaigždutės supratau, kad jau rugpjūtis.

Rugpjūtis. Rugpjūtis. Rugpjūtis.

Rugpjūčio mėnesio žavesį pasitikau jau būdama devyniolikmetė.

1990 metų gražų, ir kaip kad mama sakė, labai karštą liepos 31 dienos vakarą (19:50) į pasaulį su trenksmu atėjau aš - pirmoji Zeniuko ir Romutės Zasimavičių atžala. Ir nesigailiu dėl to :)))

Aš išvis nesigailiu tikriausiai dėl nieko kas buvo mano gyvenime (: Nes nepaisant visko, aš drąsiai ranką prie širdies pridėjus galiu pasakyt - taip, aš labai laiminga :)

Ir ypač daug laimės man atnešė mano praėjusieji 18nioliktieji metai :) Tikrai buvo žymiai daugiau akimirkų, kai norėjosi verkt ne dėl to, kad man kažkas negerai. Norėdavosi verkt iš laimės. Arba skraidyt ir bandyt išmatuot savo džiaugsmą skalėje žemė-dangus. Dažniausiai jis netilpdavo ten :)

* * *

Ačiū Agnei su Antanu už Kavenską (;
Didelis dėkui ir Lintuei, Ingutei ir Rūtelei už Smile'iuką (;
Dėkinga ir Romuko mamai už įėjimą for free į Romuko rojų, t.y. Santaikos šokius-pokius ;D

Na, ir apie ką pradėjau, tuo ir užbaigsiu - ačiū Nerutei, Linutei, Ingutei, Rūtelei, Justeliui ir Dariui už tą nuostabią valandėlę po žvaigždėtu, jau rugpjūčio, dangumi prie ex direktorės namų ;D

P.S.: Žinokit žmonės, kad jeigu Vaida gaus baraką, tai atidarys ir kavinę, nes dabar, kai ji apsirūpinus net dviem virduliukais, arbata liesis laisvai ! ;D Jeigu pritrūks arbatžolių, išsivirsim arbatos ir iš beržo lapų ;))

One more P.S.: Romukai, Tu nebuvai pirmas. Tu buvai pirmas po pirmo, t.y. antras ;DD

Benny Anderssons Band - Story of a Heart.mp3 (kažkaip daina atitiko mano dabartinę nuotaiką - mažų spalvotų traukinukų važinėjimas po širdelę)






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą