antradienis, rugpjūčio 18, 2009

Vaidos fronte yra naujienų (:

Tai va šiandien man gyvenimas pasistūmėjo vienu milimetru į priekį - po mėnesio paieškų pagaliau radau tinkamą puodelį sau (sun) Tobulumo įsikūnijimas : gražus + talpus + patogus (: Tai, ko reikia fuksiukui ((:

Dar vienas svarbus įvykis - smarkiai pasitrumpinau savo pašiūrę, tai yra tai, ką ant galvos nešioju ((: Nerutė sakė, kad dabar jauniau atrodau (sun) Ir šiaip, jau seniai šita mintis man galvoj kirbėjo, tad šiandien pagaliau prisiruošiau padaryt tai :) Mano nuomone, atrodau dabar nei gražiai, nei negražiai. Keistai - čia tikriausiai dabar tinkamiausias žodis apibūdint mano nuomonę apie savo naująjį šukuosenos įvaizdį :)

Taip pat, šiandien susitvarkiau reikalus banke dėl LSP, o mano mažoji meilė Nerutė pradėjo minti sunkų kelią Megės užgrobimo link (smirk)

Ir šiaip, susitarėm pagaliau su rasiuku, kad ketvirtadienį reikia mums į Kauną dėl butuko :)

O ir su vasaros uždarymu reikalai juda į priekį - šįkart beveik visas krūvis dėl žmonių kvietimo teko mano lopetėlei Ingūčiai, bet matau, kad Jai puikiai sekasi tai daryt (sun)

Dabar sėdim su Nerute laukime - laukiam Justelio baliaus (happy) Dabar į temą čia - šiandien prisiminiau, kaip penktadienį Justelis mane pavadino olialia šiukšlių mergaite ;DD

Sasha - There She Goes.mp3 (ilgai ieškota ir pagaliau surasta)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą