sekmadienis, sausio 15, 2012

Apie šilumą :]

Iki vasaros dar liko 20 pirmadienių, bet oranžine spalva mirksintis skype'as man jau šiandien padovanojo valandėlę šiltų saulės spindulių, kuriais dar ir dabar šildausi. Pokalbis apie orą ir mokslus - temos gal ir neypatingos, tačiau ne turinys čia svarbiausias. Kaip seniai kalbėjausi su kažkuo, kas nėra nei per arti, nei per toli nuo manęs, tiesiog apie nieką. O dabar, kai tai įvyko, taip gera ir šviesu viduj. Ir kai pamąstau, tai tikrai labai tinkamas mano surastas psichologo palyginimas su sielos santechniku. Kaip tik prieš kokį pusvalandį viena tokia santechnikė mano sieloj užsuko visus varvančius čiaupus, ir bent šįvakar manyje ramu. Jaučiuosi lyg baltas debesėlis melsvam rugpjūčio danguj :]

Pagal savo patalynės dalių spalvas/raštus aš miegu ant žolės, galvą padedu ant debesėlio, o užsikloju gėlių pieva. Visi užvalkalai gal ir neitin dera tarpusavy, bet matyt vasaros ilgesys man padiktavo kaip "aprengt" savo patalus. Taip, aš pasiilgau šilumos, bet galbūt labiau ne tos, kurią talpinam Celsijaus skalėj, o tos, kurią matuojam apkabinimais, gerais žodžiais, šypsenom ir nuoširdumu. Aš tiesiog pasiilgau žmonių ir to paprastumo bendravime. Bandau tikėt, kad vasara kartu su braškėmis, kvepiančiu šienu ir ankstyvais rytais man sugrąžins ir tai, ko ilgiuosi :]

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą