sekmadienis, kovo 18, 2012

Apie naują suknelę :]

Tas, kuris pasakė, kad laimės negalima nusipirkti, mums labai stipriai pamelavo. Vakar pati tuo įsitikinau, kai už porą banknotų įsigijau daiktą, kurį pamilau iš pirmo žvilgsnio. Dabar mano laimė kabo spintoj ir laukia balandžio 4osios. Tiesa, nujaučiu, kad kiekvieną vakarą prieš einant miegot mano nauja juoda maža suknelė būtinai išvys lempų šviesą ir išeis į pasimatymą su veidrodžiu. Galbūt tai atrodo šiek tiek kvailokai ir juokingai, bet man taip patinka žiūrėt į gražius daiktus ir pačiai jaustis tokia. Aš žinau, kad mano kojos nevisai tokios, kokių norėtųsi, ir oda skiriasi nuo tų, kurios pozuoja žurnalų viršeliams. Galbūt kūno linijoms irgi tolokai iki standartų, apie kuriuos svajoja didžioji dalis moterų ir merginų, bet... Ta suknelė viską kompensuoja. Ir tikriausiai daug svarbiau yra tai, kaip jautiesi nei kaip atrodai, nes... kaip jauties, taip ir atrodai :] Savo atvaizdui veidrodyje sakau: "Vaida, Tu labai graži" :]

Jeigu pavyks parduot savo vasarą man svetimoj šaly, prisipirksiu daug suknelių. Ir batelių - gal net su kulniuku (niekada nebūčiau patikėjusi, kad ateis toks laikas, kai norėsis šito). Ir būsiu tokia laiminga, kokia esu dabar žiūrėdama į savo naująjį pirkinį. Neįtikėtina, kad kartais medžiagos gabalėliai yra daug daug kartų vertingesni, nei kad parašyta jų etiketėse. Maži dalykai turi galią teikti didelį džiaugsmą :]

* * *

P.S.: norėčiau dirbti konsultante batų parduotuvėje ir taip pardavinėt vienus geriausių vaistų nuo liūdesio :]

2 komentarai:

  1. šaltos pėdutės2012 m. kovo 18 d. 23:00

    Tai vadinama mergaitiškais džiaugsmais. Kaip laukiu šilto oro ir lengvų plasdančių suknelių! Vaida, visai pavydą sukėlei. Reiks batukus pirkt. Ir beveik garantuoju kad vos nusipirkusią mane aplankys toki pat jausmai.
    Giliai atsidūstu ir bandau juos įsivaizduoti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gražių batelių ir man reiktų, kad ta naujokė mano spintoj nesijaustų vieniša, todėl po savaitės darbelių, kurių laukia ne taip ir mažai, ketinu palepinti ir savo kojytes :} Dar ir plaukai prašosi žirklių... :} Ech... :}
      Linkiu ir Tau kuo greičiau patirti gražių naujų pirkinių gražius jausmus ;}

      Panaikinti