sekmadienis, vasario 26, 2012

Apie mano ligą

Sakoma, kad jeigu netyčia pamatome tuos pačius skaičius ties valandomis ir minutėmis, ir sugalvojam norą, tai jis išsipildo. Maniškiui užteko 19 minučių. Tikriausiai turėčiau krykštaut iš laimės, bet čia ir vėl pasikartoja Mikės Pūkuotuko ir balionėlio istorija. Nedžiugina, nes jis pasiekė mane jau pavėlavęs. Taip ir žinojau, kad nekokia mintis buvo atsinešt norą iš vakar.

Viena protinga moteris, kuri ryte parašė žinutę "Labas rytas, saulute. Jeigu kur nors šiandien eisi, apsirenk šilčiau." visada sakydavo, kad man bus sunku gyvent. Ir neklydo. Stojau į psichologiją tam, kad rasčiau būdą kaip padėt sau pačiai, bet panašu, kad prisidariau tik dar daugiau problemų. Galbūt jeigu tiek daug negalvočiau ir mažiau suprasčiau, viskas būtų žymiai paprasčiau.

Kas būtų, jeigu būtų... Tačiau yra kaip yra. Per dažnai būnu su liūdnais žmonėmis (t.y. su savim pačia), ir tas, kaip jau spėjau suprasti, tikrai neduos nieko gero. "Gydytis žmonėmis" - tokį receptą išsirašiau sau, bet nesu tikra ar pavyks gauti tokių vaistų. Bet pabandysiu. Jei ne šiandien, tai rytoj. Jeigu ne rytoj, tai poryt. Jei ne poryt, tai po savaitės. Jei ne po savaitės, tai po mėnesio... Arba tyliai tikėsiuosi, kad nustosiu sirgti savaime.

Dažnai girdžiu kitų žmonių lūpose žodžius "norėčiau būti turtingas", "norėčiau būti gražus", "norėčiau būti populiarus" ir pan. O ko noriu aš? Norėčiau būti laiminga. Ir dar norėčiau neįtarinėt kiekvienos šypsenos gatvėje, kad galbūt po ja slepiasi tokia pati liūdna istorija. Juk ne visi tokie idiotai kaip Tu, Vaida, ir šypsosi ne vien dėl to, kad kažką paslėptų. Būna ir tikrų šypsenų. Juk ir pati kažkada šypsojaisi, nes tai daryti buvo gera. Juk ir pati kažkada buvai laiminga. Ir būsi. Tikrai būsi, Vaida.

* * *

P.S.: prisnigo, o jau galvojau, kad pavasaris čia pat.

Paskaityk mane ir paklausyk kaip jaučiuosi. Taip, Tu.

http://www.youtube.com/watch?v=u0KQqOai-uA

8 komentarai:

  1. Žinau ir tikiu, kad šypsotis Tu moki, mieloji. Taip iš visos visos širdies. Ir kartais aš galvoju, dievaži, ar daug dar pasauly likę tokių žmonių. Tokių, kurie mokėtų taip nuoširdžiai džiaugtis ir tikėt kaip Tu. Net jei jų padangėj juodi debesėliai.
    Apkabinu su šiltu mėtų arbatos kvapu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinai, skaitau Tavo parašytas eilutes ir taip gera gera pasidaro. Jausmas toks, tarsi žvarbų rudens vakarą kažkas ima ir pasiūlo šiltesnį megztinį. Juodų debesų tai gal ir neprasklaido, bet širdy pasidaro bent kažkiek šilčiau. Ačiū, Vaida :]

      Panaikinti
  2. Vaida, ar Tu tikrai nesijauti laiminga?
    Kažkaip negaliu patikėti... Tikrai negaliu/nenoriu.
    Kartais būti liūdnu žmogumi(t.y. pasiduoti kažkokioms prastesnėms mintims) nereiškia būti nelaimingu. Tavo receptas.. Tau padės.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš manau, kad kiekvienas žmogus turi savitą supratimą kas yra laimė. Man asmeniškai atrodo, kad jaustumeis laimingu, visų pirma turi būt džiaugsmingu, t.y. atrast tokių dalykų, kurie keltų virpuliukus širdelėj. Paskutinius porą mėnesių man sunkiai sekasi daryt. Tiksliau beveik visai nesiseka. Taip, aš kas vakarą pildau optimizmo dienoraštį bandydama surinkt į vieną vietą visus dienos džiaugsmus, bet kartais tie džiaugsmai nėra džiaugsmai - tiesiog automatiškai įrašai kažką, kas atrodo turėtų sukelt gerus jausmus, bet iš tikrųjų būna 0 emocijų. Žinau, kad savęs apgaudinėjimas nėra geras dalykas, bet dabar aš taaaip norėčiau patikėt, kad iš tikrųjų tie punkčiukai gėlėtoj knygelėj turi pliuso ženklą man.
      Nors... iš kitos pusės pažvelgus, galbūt aš tiesiog maišau laimės ir džiaugsmo sąvokas. Galbūt aš tikrai laiminga, bet tiesiog ta mano laimė šiek tiek prisnūdo. Kad ir kaip ten bebūtų, jeigu atsiranda laiko svarstymams laiminga aš ar nelabai, vadinasi neveikiu taip, kaip kad turėčiau. Bet aš turiu receptelį.

      Ačiū, kad radai man laiko :] Gera žinot, kad atrodytų visiškai svetimas žmogus paduoda Tau veidrodį, jog dar kartą pasižiūrėtum ar iš tikrųjų viskas taip jau purvina aplinkui.

      Panaikinti
  3. Šiandien jaučiau, kad atsitiks kažkas įdomaus. Jei neklystu tai dabar pat kartu važiuojame vienu troleibusu, tik viena iš mūsų to nežino ;)
    Geros dienos!
    P.s. Tikiuosi neužmigsiu per psichologiją!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jaučiau, kad ne be reikalo diena buvo gera - Tavo palinkėjimas suveikė! :]
      Liūdna tik, kad nepastebėjau/nepažinau.

      P.S.: tikiuosi, jog neužmigai :]]

      Panaikinti
    2. Jau čia kaip chat'as atrodys, bet apie tą gerų dalykėlių rašymą.. Šiandien viena akimi atsimerkusi ir viena ausimi klausydama dėstytojos girdėjau 'žmogus turi nuolat žinoti koks geras jis yra, tai padeda jam augti'.
      Tu berašydama tuos visus dalykėlius turėtum labai didelė užaugti (:

      Panaikinti
    3. Norėčiau, kad taip ir būtų :]

      Panaikinti