ketvirtadienis, vasario 09, 2012

Apie tai, kaip aš myliu :]

Kai manęs paklausia kaip švęsiu Valentino dieną, aš atsakau, jog myliu be blizgučių :]

Tiesiog taip paprastai :]

Nuoširdžiai :]

Ištikimai :]

Šypsodamasi :]

Kiekvieną dieną :]

Užmigdama ir pabusdama su mintim apie :]

Mažiau kalbėdama, bet daugiau jausdama :]

Vasario 14oji man nėra kažkuo ypatingesnė diena už kitas dienas, kada aš myliu. O myliu aš be išeiginių: 12 mėnesių per metus, 4(5) savaites per mėnesį, 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą, 60 minučių per valandą, 60 sekundžių per minutę, ir... daug mylinčių širdelės dūžių per sekundę :]

Aš savo meilės nevynioju į blizgančius popierėlius ir neapipilu spalvotais konfeti. Nereikalauju gėlių, dovanų ir kitų niekučių, nes tas jausmas, kurį jaučiu, pats savaime yra geriausia, ką esu gavusi gyvenime :]

* * *

P.S.: mano dantų šepetėlis atvažiuoja aplankyt Tavojo. Jau rytoj :]

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą