ketvirtadienis, vasario 02, 2012

Šypsena sniegą tirpdau :]

Kojytėms - močiutės padovanoti megzti batukai :]

Rankytėms - ketverios poros pirštinaičių (gaila, kad pavyksta užsimaut tik dvejas) :]

Petukams - didelė, megzta ir mėlyna skara su istorija, kurios aš deja nežinau :]

Ausytėms - iš naujo atrastos senos dainos, kurios matė daugiau gyvenimo negu aš pati :] Ir dar tamsiai mėlyna kepurė su dideliu bumbulu - saugosiu ne tik save, bet ir muzikos garsus :]

Akytėms - šypsenos tų, kuriuos myliu už dyką (mintis ne mano, bet labai tiksliai nusakanti kodėl kai kurie žmonės man ypač ypatingi - jiems nereikia turėti gražių akių, kopt į aukščiausius kalnus ar kažkaip kitaip stengtis: tiesiog gera vien dėl to, kad jie yra. Ir to tikrai pakanka) :]

Nosytei - patys gardžiausi kvapai iš rytojaus: mamytė ruoš pietums kažką labai skanaus :]

Galvytei - po truputį auganti konspektų krūva ant stalo :]

Širdelei - didelė geltonių pienių pieva ir geri mano didžiausio džiaugsmo žodžiai :]

Pilvukui - kibirai arbatos ir milijonai spalvotų drugelių :]

Kol visai tai turiu - šaltos žiemos nebijau :]

P.S.: kartais laimę galima surasti net ir mamos keptuose blyneliuose su kriaušių ir bruknių uogiene :]

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą