antradienis, vasario 21, 2012

Į lietų iš sniego

"Natūralu, kad sniegas virsta lietumi" sakau sau klausydama kaip vakarykštės mano džiaugsmo snaigės virsta sunkiais į palangę kapsinčiais šaltais lašais. Nieko neatsitiko, bet jaučiuosi kažkaip... tuščiai. O galbūt taip jaučiuosi būtent todėl, kad mano gyvenime jau per ilgai nieko neatsitinka? Bet po velnių ką aš pati darau, kad kažkas atsitiktų? Nieko. Visiškai nieko. Tik laukiu, nes tai daryti moku geriausiai. Aš žinau, kad norint kažką keist, reikia kažko imtis. Bet ko? Ir dar kitas klausimas: ar išvis noriu daryt kažką? Man patogiau sėdėt savo kamputy ir tiesiog laukt, kol kažkas atsitiks savaime. Ir dar norėt, kad kas nors mane suprastų. Bet... kaip galiu to tikėtis, jeigu pati niekaip savęs nerandu? Taip, aš girdžiu, matau, kalbu, liečiu, jaučiu, turiu mylimų žmonių, studijuoju tai, apie ką svajojau nuo 9 klasės, siekiu įgyvendint pagrindinius savo tikslus ir svajones, bet manęs, kaip ir geriausio filosofo pasaulyje - Mikės Pūkuotuko, tas iš išorės labai gražiai atrodantis balionėlis, kurį vadinu laimingu gyvenimu, kažkodėl nedžiugina. "Turtingiausias tas, kurio džiaugsmams reikia mažiausiai pinigų" - skaitau savo kompiuterio ekrane, ir pasidaro taip liūdna, kad skurstu.

Lietus visur: ant mano palangės, mano kompiuterio ir telefono ekranuose, mano grojarašty ir mano širdyje. Guodžia ta mintis, kad jeigu kietos būsenos dalykas pamažėle virsta skystu, vadinasi kyla temperatūra, o tai reiškia, kad ateina pavasaris. O pavasarį viskas būna paprasčiau, nes kvepiantys obelų ir vyšnių žiedai, skirtingai nei sniegas, niekada nevirsta lietumi.

Laukiu pavasario, nes tai tikriausiai vienintelis geras dalykas, kuris ateina pats savaime.

* * *

P.S.: ne, aš neliūdna. Aš tiesiog šiandien labai nuoširdi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą