pirmadienis, liepos 20, 2009

Be pavadinimo.

Pirmiausiai ne į temą : kažkaip durnai gaunasi, kad rašau į blog'ą kas antra diena, nors galvojau, kad liepa bus kaip tik tas mėnuo, kai rašysiu iki pažaliavimo. Bet vis kas nors sutrugdo. Ai, nesvarbu, vistiek mažai skaitytojų turiu, o jie kažkaip lyg ir nesiskundžia (matyt didelį Š rašau, o skaito tik iš mandagumo ;D ).

Tai vat. Vakar Kiziaus 16-ojo gimtadienio baliuke buvau su visokiais sexiukais16 ;DD Nenorėjau aš ten, bet vis gi Kizius man giminė, negražu būtų buvę iš mano pusė neatvykt, o juolab, kai turėjau atvežt ir Neringą su Sinita. Dievaži, aš labai geras žmogus :))

Man atrodo, kad kraustausi iš proto dėl tų stojimų, nes dabar labai gailėtis pradėjau, kad parašiau tą verslo informatiką. Velniam man jinai... Ir jaučiu, kad man kažkaip pavyks į ją įsispraust, nes man visada atsitinka nesąmonės. Durna aš per visą save skersai ir išilgai.

Richard Durand - Allways the Sun.mp3



4 komentarai: