antradienis, liepos 28, 2009

Žiauru (:

Sasha Son(g) savo dainoj žodį „love“ paminėjo berods virš 60 kartų, o vat aš šiandien žodį „žiauru“ paminėjau gal kokį tūkstantį. Ir žinot kodėl ? O gi todėl, kad aš pati esu žiauri :))

Nu šaip ne į temą čia buvo, nes reikėjo kažkaip durniau pradėt įrašą apie tai, kaip man sekėsi Kaune.

O sekėsi per visuriuką - nei labai blogai, nei labai gerai (: Atsikėliau berods 5 ;D Autikas man 7 buvo iki Alytaus, o paskui į Kaunelį - savo būsimą pastovią arba kartais nelabai (?) gyvenamą vietą ateinantiems bent jau 2 metams ;DD Šiaip tai planuoju aš čia rimtai su ta psichologija užsiimt, nes turiu labai didelį norą studijuot būtent šitą dalyką (: Kaip man seksis galėsit sekti, nes vistiek Vaida nebūtų Vaida jeigu nepasakotų kitiems apie savo potyrius :))

Tai vat aš jau kaip ir VDU studentė. Gerai, kad Antanas manęs Kaune nepaklaidino. Kaip tik, padėjo man bukei ;D Pagarba Tau, Antanai, už šitą gėrį ! (;

O dabar jaučiuosi išsunkta kaip citrina, nors atrodo nieko taip lyg ir doro nenuveikiau (:

Ką aš galėčiau pasakyti dar šiandien ?

ŽIAURU ((:

Atika - Svetimo miesto drama.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą