šeštadienis, liepos 18, 2009

x - iausios paslaptys (:

  • Pirmiausiai, tai paminėsiu, kad šitas įrašas bus jau 100-asis, tai kažkaip būtų gražu iš jūsų pusės, kad brukštelėtumėt sveikinimą. Nu nekukliai aš čia, bet kas pakels šuniui uodegą jeigu ne jis pats ? :>

  • Antriausiai, paskelbsiu bauginantį faktą - diedukas su močiute norėjo vakar kažkur mano lovą išnešt ;DD

  • Trečiausiai, man jau nusibodo, kad manęs vis dar klausia, į kurią klasę eisiu. Ar aš tikrai taip jaunai atrodau ? ;D

  • Ketvirčiausiai, ar gali būt geras šeštadienio rytas, kai kas penkias minutes sutinki kokią nors mokytoją ? ;D

  • Penkčiausiai, gavus šaunų pasiūlymą iš mūsų visų mylimos Indrutės iškeičiau jį į malkų nešiojimą, kadangi nei Nerutė, nei Inga egalėjo vykt su manim į Giluičius, o viena aš bijau. Nu dievaži aš jų bijau ;DD

  • Šeščiausiai, vsio, baigėsi Vaidos kalbos dovana (:

Sharam feat. Kid Cudi - She Came Along.mp3




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą