sekmadienis, liepos 12, 2009

Visa tiesa apie II-osios Simno gimnazijos laidos išleistuves (:

Šiaip, pirmiausiai manau verta paminėti, kad mes - ypatinga karta, kadangi esam pirmieji vaikai gimę po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo, o šiemet tapom dar ir tūkstantmečio abiturientais. Kaip kad kažkas yra parašęs ir dar kažkas sudainavęs - „gimiau nei per anksti, nei per vėlai - gimiau pačiu laiku“ (:

Šiandieninis mano įrašas truputėlį turi šiokią tokią prasmėlytę - atkurti (na, bent jau apibendrintai prisiminti) tai, kas vyko išleistuvių rytą/dieną/vakarą/naktį (:

Rytas/diena :

Va čia vyko didysis pasiruošimas. Kėliausi berods 6, nes 9:00 su Agne turėjom jau būt kirpykloj ir šukuotis ir špakliuotis. Dar prisikabinom prie savęs ir Nerutę, Sinitą ir Antaną (reikia gi mums iš kažko gi gėlių gaut ! ;D ). Savo ševeliūra buvau patenkinta, nes kažko panašaus ir norėjau, bet dėl špakliaus - saugok Tu Dieve mane, čia paskutnįkart buvo kai Vaidą tiek prišpaklina ;D

Atestatų įteikimo ceremonija :

Mokykloj buvau maždaug 15:20, nes iki 16:00 reikėjo spėt visiem pasirašyt pas pavaduotoją, kad vis gi gaunam atestatus. Tam tarpe, kaip ir visada numaniau, kas tik galėjo aptarinėjo ką tik galėjo ;DD O va 16:00 prasidėjo tai, ko visi laukė - atestatų įteikinėjimas. Visąlaik įsivaizdavau, kad tuos atestatus duos abėcėlės tvarka ir aš gausiu jį pati paskutinė, todėl labai nustebau, kai mano pavardę paminėjo vieną iš pirmųjų (: Ačiū už sveikinimus, už palinkėjimus, už gėles, už vokelius - nu žodžiu už viską ;D Dabar, kai turiu atestatą, jaučiuosi tokia pilnevertė ! ;D O už tą pilnavertiškumą iki vilos vežiau auklėtoją ;D

Oficialioji šventės dalis (with parents) :

O va čia buvo pats smagumėlis, nes linksminausi iš širdies : šokau, dainavau, juokiausi... Na, tą big džiaugsmą šiek tiek aptemdė tą geltona dėmė ant suknelės (ar gi tokiai kaip man balta suknelė ir visokios lelijos, kurios ir uždeda tas dėmes ? ;D ), kurią šalinau labai originaliai - nulupau nuo delninukės gėlytę ir prisegiau tos dėmės vietoj. Na, gal dar šiek tiek liūdnoka buvo, kai šventės vedėja (zjbs ta Merceliutė) dėkojo tėvams ir perskaitė žodžius, ksirtus tėčiams. Va šitoj vietoj esu be proto dėkinga savo lopetėlei Ingai, kuri sėdėjo greta ir paėmė mane už rankos - AČIŪ TAU, INGUT ! ;* Vat kaip linksmus dalykus galėčiau paminėt, kaip Šaras išprovokavo Romuką padainuot, o tas pagalbon pasikvietė Jūratę ir Praną, o vargšė Jūratė (beje - mano stalo kaimynė iš dešinės) visą dainą atdainavo diena ;D Kai vaikai, o ypač Šarūnas, gauna mikrofoną, tai negali netylėt. Ta proga buvau viešai sugėdinta prie visų, nes buvo prisiminta, kai kartą Romukas per tikybą buvo sukūręs eilėraštį man, kurį vėliau jo mama išskalbė su džinsais ;D Ir išvis, Romas buvo vakaro super star, nes aš pati (taip, aš PATI) vedžiau jį 3 kartus šokt. Dar reiktų paminėt ir tai, kad ir fejerverkų žiūrėt jį tempėsi ne kas kitas, o aš ;DD Žodžiu, priekabiavau prie vaiko kaip tik galėjau ;D Po fejerverkų abi klasės leido dangaus šviesulius, ir kažkaip netyčia gavosi, kad mūsiškis (B klasė veldo visur ir visada ! ) pakilo greičiau ir aukščiau :)

Išleistuvių naktis :

Maždaug 1:30 likom vieni. Ką veikėm ? Kas gėrė, kas valgė, kas miegot ėjo, kas šiaip susitelkę į būrelius kalbėjo. Kažkaip padrikai viskas ėjosi. Net saulės nevisi ėjo pasitikt (o jos ir šiaip nebuvo). Kai apsimetėm, kad vis dėl to pasitikom tą saulę, ėjom miegot. Susikoperavom kambariuke tryse : aš, Inga ir Agnė Kas., bet miego nelabai kaip ir buvo, nes prieš užmiegant pas mus kambary kažkaip Skirmantas buvo, kuris skandavo „Vaida nemiega, Vaida nemiega“ ir šokinėjo ant lovos. Kai galų gale išvarėm jį ir pradėjom jau snaust kažkokios durnos dainos fone, į kambary atsliūkino Darius su Romuku ir bandė mus verst iš lovų ir mėtyt pagalves. Ir taip kas kokia 15 min pas mus į kambarį kažkas ateidavo. Danguolė būdama lengvai apsvaigusi mus pavadinom ku**om vištom ;D O paskui girdėjau, kai tas pats Darius su tuo pačiu Romuku dainavo „Lai lai angelai, lai lai angelai, lai lai angelai...“. Paskui kažkaip pas mus atsirado Darius ir užmigo, o tai mus galutinai išbudino, tad ėjom bandyt kiek galima apsitvarkyt - kas stalus nukraustyt, kas indus plaut, kas gert, kas gąsdint, kad iš mano padangų oras išleistas ;D 10:00 manęs, Ingos, Agnės Kas. ir Linutės nebuvo nė kvapo ;D

Liepos 11 diena, šeštadienis :

Miegas miegas miegas.

* * *

Tai vat tokios žinios iš išleistuvių trumpai. Dabar manau reikia išreikšti pagarbą ir padėką visiems savo klasiokams :

Didelį ir nuoširdų AČIŪ tariu :

B klasei : Ingai, Agnei Kas., Agnei Kr., Indrei, Indrai, Ilonai M., Justinai, Vinetai, Birutei, Azatui, Dariui, Romui, Šarūnui, Evaldui, Andriui, Mantui, Edvinui, Ramūnui, Irmantui, Edgarui ir Aleksui.

A klasei : Linutei, Ilonai Š., Editai, Jūratei, Agnei V., Daivai, Danguolei, Miglei, Astai, Dovilei, Janinai, Rūtai, Vaidai, Vandai,Vaidui, Vytautui, Arvydui, Pranui, Lukui, Ernestui, Tautvydui, Viktorui ir Skirmantui.

Mes buvom patys geriausi. Mes esam patys geriausi. Mes būsim patys geirusi. Ir mes neužleisim niekam pačių geriausiųjų vietos, vo taip ! ;D

Toxica - Pasikalbėkim, kol... .mp3




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą