trečiadienis, balandžio 08, 2009

Actimel, TFŪ, t.y. ACTIVE days (:

Iš tikrųjų vakar diena nepraėjo veltui, nes nebuvo tokios minties „Kaip čia greičiau atsigulus ir prisnūdus ?“, nes vat paprasčiausiai nebuvo laiko kada apie tai galvot.

Kėliausi palyginti sunkiai, bet kai žinau, kad pareiga šaukia, tai ir atlieku ją (nu gerai, rytinis tūlikas irgi pareiga, šventa pareiga, bet dabar ne apie jį eina kalba).

~7:45 - 7:55. Vaida išrieda iš garažo ir aišku pervažiuoja vakar taip sunkiai grėbtų lapų krūvą ir dar į šiltnamį vos neįsumūrija (o mūrininkas visai nebloga profesija tarp kitko).

~7:55 - 8:00. Vaida išdidžiai išsuka iš kiemo ir... Staiga per kitą įvažiavimą grįžtą, nes pamato, kokie baisūs jos stiklai ;D Ta mašina, dievaži, buvo švaresnė prieš vakarykštį plovimą ;D

~8:00 - 8:30. Vaida rieda link Alytaus. Pirmąkart gyvenime [ ! ] tokį atstumą važiavau viena. Nu ir nenumiriau, ir neatsitiko nieko blogo kaip matot. Na, išskyrus tokį niekutį kaip įsukimą ne į tą juostą, bet išsitaisyt niekada nevėlu :)

~8:30 - 8:45. Vaida „apiplėšia“ mamos banko sąskaitą. Ne ne, juokauju - man mama leido :) Kaip[ gera, kai žinai kitų žmonių banko kortelių slaptažodžius (sun) Paradoksas toks gaunasi, kad mamos slaptažodį žinau net gi geriau negu kad savąjį ;DD

~9:00-10:30. Vaida sėdi pas gerb. V.Dagilienę ir sprendžia trigonometrines nesąmones, kartu su dar 2 vargšais vaikais, tfū, t.y. dvyliktokais :) Nauda jautėsi man aiškiai, nes grįžus sėdau spręst toliau, ir supratau, kad beveik supratau ;DD Na, šiek tiek praktikos, ir man ta trigonometrija bus oras (arba ne). Mokytoja labai stebėjosi reiškiniu, kad tie, kuriems matematika taip, kaip man nesąmonių malimas, egzaminą laiko šiaip sau, tipo kaip atsargesnis variantas, jeigu neįstos į mediciną ar dar kur nors, kur tos matkės nelabai ir reikia, o vat tokie vaikams kaip aš, kuriems ta matkė tai sekasi, tai nelabai (super apibūdinimas), tas matematikos valstybinis visą gyvenimą lemia. Na, pagyvensim - pamatysim kaip čia man pasiseks ar nepasiseks (greičiaisiai, kad nelabai).

~14:00 - 17:30. Vaida labai sėkmingai pasiima Neringą iš Sinitos, nuvažiuoja iki mamos, o tada tiesiai į Giluičius pas mylimą Agnutę ;) Nors Ji ir žadėjo, kad duoną su druska keis į batoną su cukrum, bet vietoj to padarė baltos arbatėlės, kuri man labai patiko :) Na bet arbata savo skoniu tikrai neprilygs Agnutės šuniuko grožiui, kuris, dėja, keliasu pas Kęstą. Aš tikiuosi, kad Jis Juo rūpinsis, nes jeigu ne - Kęsto BMW'ui bus ŠAKĖS tikrąją to žodžio prasme (kas čia sunkaus kaime gyvenant susiveikt šakes ?). Beja, Agnei padarėm nuostolį - nuskynėm visas gėlytes rasts Jos sode (pati leidai !) ;D


~18:30 - 20:30. Vaida per šitas 2 valandas sugebėjo ne tik mamą parsivešt iš darbo, bet ir nukeliaut su lopetėle (Ingūčia) į Dainų Slėnį. Pirmą kartą šiais metais ! Na ką, sezonas kaip ir atidarytas - kitą kartą tik gitarą reiks pasiimt, daugiau žmogeliukų ir palikt Ingosgerklės skausmą namie ;)


Na, o vat šiandiena irgi atnešė nemažai informacijos į mano buką galvą - supratau, kad aš TIKRAI nestudijuosiu VU Tarptautinių santykių ir politikos mokslų institute ir dar labiau pagilėjo mano noras studijuoti VU psochologiją, todėl Agnei ir neringai šiandien bandžiau paaiškint visąk psichologiškai, ir atvirai pasakius, manau, man sekėsi gana neblogai, nes juk ne kiekvienas žmogus galėtų paaiškint žmonių kojinių ilgumo pasirinkimą ;DD (Jeigu kam įdomu ką aš mąsčiau - komentarų laukelis Jūsų paslaugoms). Mane tik neramina ta niekaip nesibaigianti svarstyti ir nepatirtinama nauja švietimo reforma ir išvis - la

bai neaiški man ta mano ateitis, nes iš tikrųjų tie 8000 Lt per metus mano studijoms, mano šiemami šiek tiek per didelė suma, todėl nuajučiu, kad mokysius kolegijoj, bet... Na vistiek, kolegija irgi šiokį tokį išsilavinimą duoda :)


IŠVADA : Vistiek aš pilna optimizmo, ir kad ir kas bebūtų - nors nebūkim LKB (lėkštom kaimo bobom - nepyk, Neringa, nepyk, Agne - man netyčia labai daug kartų tai išsprūdo) ir eigu matai VAIDAS arba VAIDUS - žinok, Tau VAIDenasi ;DD


Corinne Bailey Rae - Put Your Records On.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą