pirmadienis, balandžio 06, 2009

Mision of today is completed !

  1. Papildoma matematikos pamoka. Kaip nebūtų keista, praėjo labai greitai ir naudingai. Ryt ir vėl išleisiu 36 Lt vardan didesnės tikimybės, kad išlaikysiu matematikos valstybinį.
  2. Pernykščių lapų grėbimas. Nu ir kas, kad vėjas kokį dešimtadalį išnešiojo ? ;D
  3. Neringos nugabenimas pas Sinitą. Buvo laaabaaaiii linksma, nes Mergalauky papuolėm į kamštį. Taip, jums gerai persiskaitė - Mergalaukį buvo kamštis, kuriame dalyvavo Megė (viduje Vaida, Neringa ir 4 Vaidos boružėlės), kažkoks baltas visai neblogas passat'ukas su kažkokiu man gerai žinomu dėde, mentų automobilis ir žmonių minia. Po to, kai jau grįžau iš Simno, mama sakė, kad ir greitoji ten buvo atvažiavus. Daugiau detalių nežinau.
  4. Megės plovimas. Kuo labiau plauni, tuo labiau ji apsiteplioja - vat va tokį dėsnį šiandien atradau. Ir išvis - man reikia to birzgalo (nu dievaži neatsimenu kaip jis vadinasi...) stikliniams paviršiams, nes langai išvis baisūs. Gerai, kad dar pavyko nuplaut tą širdelę, apie kurią žinom tryse : aš, Neringa ir Darius. Nu, dabar dar ir jūs žinosit ;D
  5. Megės pastatymas į garažą. Yes, aš tai PAGALIAU padariau, nes kaimynai prigąsdino, kad net ir iš po mano langais stovinčios keturratės meilės ilgapirščiai gali bet kada pavogt magę. Ne be reikalo mane pora naktų iš eilės kankino kažkokia paranoja, kad kažkas uždaro mano Megės dureles - čia matyt ženklas - „Vaida, jau pats laikas išmokt įvažiuot į garažą !“.
All things are done ! Mision of today is completed !

See You tomorrow ;)

Antillas and Uppermost - Somebody (Antillas Cub Remix).mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą