šeštadienis, balandžio 04, 2009

Neįsijungia „smile on“ mygtukas ?

O pas mane jis daugmaž visada įjungtas. Ir neapsimestinis, nes man tikrai, nepaisant visokių nesklandumų, gyventi labai gera.

Net ir šiandien, kai diena prasidėjo tiesiog puikiai ir taip norėjosi kam nors ką nors gero padaryt, o vėliau visą tą gerą būseną aptemdė pykčiai, barniai ir jau nebeegzistuojančių žmonių ilgesys.

Taip, aš turiu šypsenų priklausomybę. Kitų žmonių šypsenos, man kaip narkotikas, kurio labai norisi, bet taip sunku gauti.

Žmonės turėtų šypsotis daugiau. Žymiai daugiau.

Kur visas optimizmas ? Pozityvus nusiteikimas ? Gerumas ?

Pagaliau, kur jūs, mielieji, visą žmogiškumą palikot ? Automobilyje po sėdyne ? Ar gal išmetėt kartu su šiukšlėmis ?

Pripažinkim, kad nemokam būt laimingi, nes laimės ieškom ten, kur jos nėra.

Iš tikrųjų pasaulyje yra ne 7, o daugiau stebuklų. Tiesiog per savo nuolatinį skubėjimą ir bėgimą KAŽKUR nesugebame pastebėti paprastų dalykų, kurie teikia tiek daug laimės.

Gal jau metas keistis ?

Pradžiai - giliai įkvėpk ir nusišypsok sau pačiam. Na kaip, pagerėjo ?

Man taip.

Ir nors šiandien, likus viena, n kartų žiūrėjau tą įrašą su tėčiu, nekaltinau nieko - tiesiog atsitiko kaip atsitiko. Aš tikiu, kad žiūrėdamas iš Dangaus į mane, jis didžiuojasi ir šypsosi. Būtent tas Jo šypsenos prisiminimas ir skatina mane eit į priekį su meile gyvenimui.

Atmink, žmogau - visiems mums gyvenime duota po lygiai, ir Tavo sėkmė priklauso tik nuo pačio Tavęs. Šviesesnis požiūris į gyvenimą garantuoja didesnę laimę (:

The Wright Brothers - Smiling Addiction.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą