pirmadienis, balandžio 13, 2009

Kiaušinadienio programa (:

Pirmi tokie metai, kai Vaidos namie nebuvo. Jeigu kas nors būtų buvę namie, tikriausiai būtų šokinėję iš laimės, kad nėra tokio durno įnamio ;D

Buvau Varėnoj. Su šeima. Crazy dėdulė u devil plaukuosena, dieduko bajeriai, stikliukų pakilnojimai, senų žmonių ašaros ir panašūs dalykai. Daugiau komentarų nereikia, nes visi daugmaž įsivaizduojat ką reiškia šventės su giminėm :)

Dar kartą įsitikinau, kaip gera būti abstinentu. Taip pat dar labiau pagilėjo nekantrybė išgėrusiems - gerkit jūs kiek norit, bet nekalbėkit arti manęs, nes nu žiauriai smirdat !!!

Šv.Velykų vakarui buvo 3 „planai-chuliganai“, kuriuos ir pakomentuosiu plačiau :
  1. Giminės baliukas, bet... Kažkaip net nežinau, manėm, kad nespėsim grįžt iš Varėnos, o ir šiaip krizė - kokie dar baliai gali būt ? ;DD
  2. Kęstuko pakvietimas į Giluičius. Kartais tie žmonės būdami lietuviai, nesusikalba lietuviškai - nežinau kiek laiko aš Jam aiškinau, kad mano vakaras suplanuotas (žr. sekantį punktą). „Nu atvažiuok, ar mes Tau prastesni ?“ ;DD
  3. (Labiausiai man patinkantis punktas). Aš, Neringa, Inga, Rūta, Darius, Justinas, Lina, Lukas, Ramūnas, Pranas su drauge, Dusia, šašlai, gitara, dainos, daug kečiupo, nykstantys agurkai, zefyriukai, juokas, pokalbiai, šypsenos... Myliu Jus, žmogiukai, labai labai. Sakiau tai jau tikriausiai ne kartą ir ne du, bet... Blemba, aš tikrai Jus labai myliu ! ;* Ačiū už visą gerą laiką su Jumis (;
P.S.: Kas nors užkiškit Verbį kitąkart, būkit žmonės, nes tos dainos „Inga, Inga, Inga, Inga, paslaptinga...“, „Vaida negali be Romo“, „daVai daVai daVai Vaida Vaida Vaida“ užkniso JUODAI ! Be to Jis mane skriaudžia... ;// ;DD

Rihanna - Hatin' on the Club.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą