šeštadienis, balandžio 18, 2009

Nes man dėl to skauda.

O pro mano langą plaukia minkštučiai baltučiai debesėliai. Iš tokių nelyja. Jie turi vardus, bet nė vieno iš jų nepažįstu. Tačiau žinau, kad vienam iš jų gyvena mano angelas - žmogus, dėka kurio aš dabar žiūriu į viršų ir mąstau, kaip gera būtų bent 3 sekundėm apkabint Jį.

< ... >

Lyjant lietuj
Tarpdury
Cigaretės dūmus Tu pūti.
Tąkart laukei
Pirmo sniego.
(Bet dabar neliko nieko).
Nesulaukęs snaigių Tu -
Pasukai kitu keliu.
Bet Tu lauk manęs,
Nes kadanors
Danguje
Aš susirasiu Tave.

< ... >

Aš pasiryžus suplėšyt savo naujus batus einant pėsčiomis iki Dangaus, tad kiek kilometrų iki ten ?

„Žinau, kad šito neužteks,
Bet aš atsiprašau.

Degu ir pasirašau,

Nes man dėl to skauda.“


Snow Patrol - Run.mp3









Komentarų nėra:

Rašyti komentarą