penktadienis, balandžio 03, 2009

Trumpa balandžio 3 dienos analizė (:

Paskutinė diena prieš atostogas (sun)

Sakyčiau pilna veiksmo :
  1. Pamokos. Visa laimė, kad tik 3, ir visos (išskyrus lietuvių k. - žinot ką aš veikiu tada) pakankamai darbingos.
  2. Pykčiai, barniai ir visos kitos blogybės, kurios telpa į žodį MEILĖ. Blemba, aš kartais taaaiiip džiaugiuosi, kad manęs nekankina šita durna liga.
  3. Pasivažinėjimas. Būtent dėl 1 ir 2 punktų šiandien nemažą dienos dalį praleidau prie vairo. Na ir kas, kad mano mašinos pasistatymo įgūdžiai prasti ? Aš kaip ir visada - ant tokių durnų problemų dedu pirštą (:
  4. Pasivaikščiojimas. Čia labiau taikytina dėl punkto number 2. Bet man patiko pakvėpuot grynu oru ir pažiūrėt ką dažniausiai žmonės geria paežerėse.
  5. Kapinės. Taip, ir vėl. Šiandien tai išvis - net 2 kartus ! Tikra čiudakė, taip ? :)
Bet vistiek, nepaisant visų dienos minusų, man labai labai norisi apsikabinti visą pasaulį...

...ir toliau dalinti šypsenas (;

My Chemical Romance - Disenchanted.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą