sekmadienis, gegužės 24, 2009

DidVYRĖ arba kaip aš pasidariau (did) VYRU (:

Kaip jūs sureaguotumėt, jeigu sau ramiai sprendžiant matematiką apie kažkokius Aisčius ir jų išmoktus klausimus egzaminams, kur reikia apskaičiuoti tikimybę kiek gramų sviesto tas berniukas/vaikinas/vyras/dėdė (?) panaudojo užsitepti 3/4 sumuštino (jėėė, ateity rašysiu matematikos uždavinynus) gautumėt tokį pranešimą į savo mobiliaką (taip pavadinus savo telefoniuką pasijutau kietesne 8) ) :

Nerutė : „Užsitrenkiau malkinėj, help.“ ?

Aš asmeniškai nepagalvojau nieko blogo ir bėgte puoliau gelbėt savo sesers, kuriai grėsė pavojus visą gyvenimą taip ir pragyvent toj malkinėj ;D

Blemba, kaip gerai, kad esu AŠ (happy)

O šiaip, Neringa man šiandien pasakė, kad Ji - Betmenas, ir aš patikėjau :))

P.S.: Jeigu paklaustumėt kaip man sekasi su matematika, atsakyčiau taip - sekasi sunkiai, bet kai ilsiuosi, įsivaizduoju didelę pievą, ir kai iš jos ima lįst įvairaus plauko kurmiai su skaitliukais, varau vėl mokytis (sun)

Avril Lavigne - Hot.mp3






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą