sekmadienis, gegužės 10, 2009

Prieš sekmadienį visada būna šeštadienis... (:

O vakarykštis mano šeštadienis buvo pilnas nuotykių :
  • kelionė su Mege (kartu Neringa, Sinita, mama bei Alma) į Megą. Tai ilgiausia mano kelionė būnant už vairo ! ;D
  • susimėtymas kely. Laimė, nebuvo kitų mašinų ir visai padoriai išlaviravau mašiną - visos likom gyvos ir sveikos :)
  • švelnus atsirėmimas į medį. Taip, aš dar nemoku normaliai važiuot atbula ;DD
  • nusivylimas. Neradau tos prakeiktos suknelės išleistuvėms ;/
  • vizitas pas siuvėją. Taip, aš ir vėl nusprendžiau, kad siūtis suknelę bus pati geriausia išeitis ;DD
  • batai. Bent kartą gyvenime nusipirkau batus, kurie man ir gražus, ir patogūs (happy)
  • Dariaus gimtadienis. O taip, mes šventėm ;D Tik kad nelabai good buvo, kad su Neringa apsipykom ;/ Bet viskas ok - ryte gavau atsiprašymą, ir tai dar kartą įrodo, kad rytas protingesnis už vakarą :)
O sekmadienis mano pavargęs - švežiau vaikus prie ežero ir palikau. Jau yra ten keturios šunio kojos, tai kam būt penkta ? :>

Daughtry - No Surprise.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą