ketvirtadienis, gegužės 14, 2009

Sentimentai.

Diena, pilna pasiruošimo rytdienai - gėlės iš Lazdijų, ąžuoliuko kasimas, paskutinės pamokos, repeticijos, liūdnos visų akys.

Pasiekėm finišą. Sunkiai, bet mes taip padarė, ir dabar taip sunku skirtis.

Mes viską darėm KARTU - džiaugėmės, juokėmės, verkėm, pykom. Ir visa tai darėm iš visos širdies.

Bet viskas, kas turi pradžią, būtinai turi pabaigą.

Pabaiga bus rytoj.

Aš ryt neverksiu, pažadu. Aš stipri.

Tam, kad parodyčiau, kad man be galo gaila prabėgusio laiko kartu, nebūtina rodyt ašarų.

Noriu, kad tie visi žmonės, buvę su manim vos ne kasdien, prisimintų mane besišypsančią - tokią, kokia visada buvau (:

Ačiū už viską. Tie metai praleisti mokykloj, manau, buvo patys geriausi mano gyvenime.

Manau pats didžiausias AČIŪ turėtų būti skirtas 4 bg - žmonėms, kurie buvo su manim tuos 4 metus :
  • AČIŪ, Inga,
  • AČIŪ, Agne Kas.,
  • AČIŪ, Indre,
  • AČIŪ, Agne Kru.,
  • AČIŪ, Azatui,
  • AČIŪ, Ilona,
  • AČIŪ, Vineta,
  • AČIŪ, Indra,
  • AČIŪ, Justina,
  • AČIŪ, Birute,
  • AČIŪ, Andriau,
  • AČIŪ, Mantai,
  • AČIŪ, Šarūnai,
  • AČIŪ, Dariau,
  • AČIŪ, Romai,
  • AČIŪ, Edvinai,
  • AČIŪ, Evaldai,
  • AČIŪ, Irmantai,
  • AČIŪ, Ramūnai,
  • AČIŪ, Edgarai,
  • AČIŪ, Aleksai.
Lieku Jums skolinga už akimirkas, patirtas kartu (;

T-Buck - Išeinam.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą