sekmadienis, gegužės 03, 2009

Reikia apsigaidint ? Kreipkis į Vaidą ! ;)

Nes Ji su mielu noru Tau padės :))

Iš tikrųjų, tai aš tikrai neperdedu sakydama, kad mano gyvenimas susideda iš nesąmonėlių (gaila, kad ne iš smegenėlių ;//)

Pvz. šiandien gaidinausi tai kiek tik netingėjau (negi vėl punktai gaunasi...?) :
  1. Kaip pavyzdingos moteriškės, aš, Neringa ir mama (o brangiausioji mamyte, su motinos diena ir gimtadieniu Tave ! ;* ) nusprendėm, kad reikia aplankyt ir močiutes, tai gi ta proga ir iki Takniškių kapų palėkėm aplankyt močiutės, dieduko, dėdės ir pusseserės. Viskas būtų buvę labai puiku, jeigu išvažiuodama nebūčiau pradėjus kažkaip stebuklingai trukčiot... Ir visi taip žiūri, o man taip gėda... Gerai, kad tas žalias klevo lapas įspėja, kad už vairo debilas sėdi dar :)
  2. Pasveikinę gyvąją močiutę aišku buvom pakviestos prie stalo (kas kam rūpi ;D ), bet prieš tai, būdama geros širdies, pasisiūliau važiuot paskui Rimvydą iki Pirmo Alytaus, kad mano mylimiausias ir geriausias pusbroliukas pasistatytų į garažą motorolerį. Viskas būtų buvę labai good, bet jis pamiršo raktus, ir man teko pusvalandį laukt kol jis sulakstys iki namų pasiimt juos. Bent kartą gyvenime pamačiau, kad gaidintis moku ne aš viena (sun)
  3. Vaikas optimistas (aš) susimąstė, kad reikia pasinaudot ta 10 centų akcija „Nestėj“ ir pirmąkart benziną piltis savitarnoj. Spėkit kaip sekėsi ? Taip, aš pasikviečiau malonų dėdulę, kuris man durnai išaiškino kaip naudotis tuo aparatu ;DD Dabar aš kietas bičas 8)
  4. Kol gerai neišsiaiškini aikštelės ir juostų - važiuok per aplinkuj, taip kaip ir Vaida ;DD Lopėlopėlopė aš :)
  5. Šįkart nelenkiau Agnės tėtės (sun)
O šiaip, su motinos diena, buvusios, esamos ir būsimos mamos ;)

O jūs, vaikučiai, paskubėkit - Maximoj dar yra gėlių papigiai ;))

Jonas Brothers - Shelf.mp3




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą