šeštadienis, gegužės 02, 2009

Penktadienio nuotykėliai (:

Man visada patinka tokie variantai, kaip vieno žmogaus sveikinimas praėjusio gimtadienio proga sutampa su kito gimimo diena, bet kadangi Kęstulis nekvietė nei manęs, nei Nerutės į balių (kažin ar išvis toks buvo), taip pagarbinom ta proga Sinitą.

Ne, čia nebuvo grandiozinis tūsas. Tiesiog pasisėdėjimas tryse (aš, Neringa ir Sinita) dzūkuose :) Nors prieš tai turėjau gan įdomių nuotykių :
  1. Pasiklydau Santaikoj. Nu taip, iš tikrųjų ten galima pasiklyst, ypač kai bandai išaiškint močiutei telefonu, kad esi už vairo ir negali kalbėt. Laimei, viskas baigėsi gerai: radau aš vis gi tą keliuką iki Ilonytės, pasiėmiau flash'iuką su „Sweet November“ ir laiminga nurūkau iki Alytaus (:
  2. Bevaikščiojant parke sulaukiau tokio keistoko skambučio. Skambino vaikinas pagal skelbimą ( ? ). Susipažint žmogus bandė, bet aš eilinį kartą pasirodžiau labai nemandagi ir visokiais „nenoriu“, „neturiu laiko“, „dabar esu užsiėmus“ nubaidžiau galbūt potencialų savo gerbėją. Ai, bus dar tų bernų - ne karo metas ! ;D (Reikia tik bandyt išsiaiškint kas ten per skelbimas su mano numeriu.. )
  3. Penktadienio vakaras Megėj prie senųjų Senukų. Alytiškiai žino kas ten vyksta ;DD Suprantu, kad vaikinams įdomu pažiūrėt kas ten per kuosos (tipo mes) mašinoj sėdim, bet ar būtina sukt ratus aplink mašiną ? Nu nesvarbu, bile gyvos ištrūkom iš ten (sun)
Bet šiaip reziumė - vakaras buvo geras :) Tik galėjo būt vietos pasišokt, nes tikrai norėjosi... :)

Kitą kartą specialiai važiuosim pasikabint bachūriukų ;DD

New Kids on the Block - Twisted.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą