sekmadienis, gegužės 31, 2009

Nostalgija ?

Kadangi šiandien gavau dar vieną dozę šviežių braškių iš daržo (visas 4 !), nutariau ta proga parašyt dar vieną įrašą šlovinant mano uogas number 2 (:

Nusprendžiau, kad šią vasarą valgysiu braškes kol jų tik bus ir iki kol apsivemsiu (; Ir dzin man alergijos, kurios gali kilti. Braškes aš myliu ir mylėsiu net ir būdama išberta nuo tos meilės (:

Braškės man primena vasaras leistas pas diedukus „Beržely“ (: Dieve, aš ten taip seniai buvau, kad jau pradedu pamiršt tą juokingą musmirinę pavėsinę, gandrus ant šulinio stogo, tą mažytį jaukų namelį ir vakarus balkone su ką tik nuskintų mėtų arbata... (:

Pasakyk, žmogau, kas man, kad aš paskutinėm dienom pradėjau taip ilgėtis buvusių laikų ?

Nostalgija ?

Ar paprasčiausiai aš pradėjau sent, dar net nespėjus suaugt..?

Ech... :)

Atika - Drambliukas atsisveikina.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą