ketvirtadienis, gegužės 21, 2009

Vaida back (happy)

Tik jau nemanykit, kad užsilikau kur nors po paskutinio skambučio, nes taip tikrai nėra ;D

Vaida visą savaitę protiškai darbavosi, nes tikrai buvo ką veikti : matematikos pamokos, lietuvių k. konsultacija ir pats nereikšmingiausias dalykas - lietuvių k. egzaminas ;D

Vat jeigu kam įdomi mano nuomonė apie jį, tai dėstau : iš tikrųjų galvojau, kad bus žymiai sunkesnis, bet kadangi Vaida turi tokį talentą ten kur lengva susimaut, tai jau ruošiuosi liepos 1 d. (perlaikymui, kas nesuprato).

Gera idėja buvo rašiny apie tas nelemtas kaukes gale parašyt sakinį „Aš ir pati dabar esu su kauke, nes vaiduoju labai protingą, nors iš tikrųjų tokia nesu“ ;DD Gal būtų kokį balą pridėjus vertinimo komisija ;DD

O jeigu toliau kalbant apie rašiny, tai jį rašant jaučiuasi kaip paskutinė debilė, nes visą laiką skambėjo daina „Poker Face“ ir labai jau norėjosi žvengt, vos susilaikiau graisia to nepadarius ;DD

Anyway, vakar aš buvau laiminga, nepaisant to, kad jaučiausi blogai atlikus tą egaminą :) Dėkui Dievui yra mano mielieji klasiokai, su kuriais akimirkos tampa nepamirštamom :)

Ačiū, brangieji, už vakar vakarą *(; Man labai patiko, kartosim ;)

The Killers - Why Do I Keep Counting.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą