sekmadienis, kovo 08, 2009

Dancing in the moonlight... (:

Aš laiminga :)

Aš šypsausi :)

Aš tikrai žiauriai myliu gyvenimą ! ;)

Ir vat būtent tokie vakarai kaip vakar mano mažam ir kartais su stabdžiais pasauliui suteikia vėjo. Bet tokio šilto ir malonaus, kurį jausti gera.

Noriu tokių vakarų 7 kartus per savaitę. Su tais pačiais veidais, tomis pačiomis šypsenomis, tuo pačiu juoku.

Jeigu netyčia visą dieną būtų naktis (mano vaizduotė laki) - tikriausiai visą parą šokčiau mėnesienoj. Taip, kaip vakar. Kol nugriūčiau... :)

Didžiuojuosi savimi, kad BENT VIENĄ KARTĄ gyvenime nestabdžiau. Kad leidau sau visko labai giliai apmąstyt, o po to daryt (arba nedaryt - dažniau pasitaikantis variantas). Supratau, kad net ir aš, pagauta akimirkos žavesio, galiu pasielgti spontaniškai.

Proud of being ME. (inlove)

Egis & Co - Tau.mp3




2 komentarai:

  1. tokios akimirkos, lieka visam gyvenimui:) dziaugiuosi kad jos mums bendros! :)))
    Inga

    AtsakytiPanaikinti
  2. Be proto dėkinga Tau ir visiem kitiem, kad mano gyvenimas pilnas gerų emocijų (;

    AtsakytiPanaikinti