sekmadienis, kovo 29, 2009

Vaidos sekmadieniai (:

Daugmaž visi mažiau ar daugiau mane pažįstantys (nuo žodžio „pažinti“, o ne „pažįsti“) maždaug įsivaizduoja kaip atrodo mano šeštadieniai (labai labai labai didelis ačiū už juos Neringai, Ingai, Linai, Ilonai, Pranui, Lukui, Justinui, Dariui ir Romui), bet vat ką aš veikiu sekmadieniais tikriausiai geriausiai žino mano mamuliukas, Neringa ir kas be ko - aš pati :)

Manau būtų pats metas nuimti paslapties šydą nuo sekmadienio ir papasakoti manimi besidomintiems žmonėms (ech, aš žinau, kad Jūs mane žiauriai mylit. Žiauriai žiauriai.) vis gi ką aš veikiu septintą savaitės dieną (:

Iš tikrųjų, ne ką super naudingo ir nuveikiu : rytinis pasisėdėjimas virtuvėj su Neringa ir mama, namų darbai, Megės plovimas, kartais trumpa kelionė iki Simno - mamą tai reikia parsigabent namo :)

Šiaip, manau, tikėjotės didesnių stebuklų. Bet jų čia nebus.

Cha cha !

Dabar PAŠOL VISI IŠ ČIA ! ;)

Taip, Edvinai, aš tikrai be kultūros (sun)

Jennifer Paige - Underestimated.mp3


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą