pirmadienis, kovo 16, 2009

Pusė metų su vairuotojo pažymėjimu.

Ir vis gi kas nutiko mano gyvenime po rugsėjo 16 ? :)

Atvirai pasakius, visas mano kaip vairuotojos gyvenimas prasidėjo sausio 7, kai įsigyjau savo mylimą Megę (Renault Megane, hečbekas, 1997 m., 1.6, benzinas, pilka spalva - žr. apačioje esančią foto). Tada kaip ir dera įsiritau prie Dariaus namų į griovį, tada sekė gėdingas benzino bako kamščio pametimas (Roberto dėka nuo šiandien turiu kitą kanštį, kurį prisiekiu gerbsiu ir labai labai mylėsiu). Bet šiaip esu visai patenkinta savo sugebėjimais ir mašinyte - tokiai kaip aš, net per gerai sekasi ;DD

Bet vis gi, kadangi šiandien neeilinė diena man (pusemtis nuo teisių išlaikymo) - neapsieita be nuotykių :
  • važiuojant link matematikos pasaulio (reikia man jo, nes visas mano gyvenimas spręsis per matkės egzą) mus pasiekė kažkoks svilėsių kvapas, kuris dėkui Dievui vėliau dingo;
  • KAŽKAS atsitiko stabdžiams - nuspaudus iki galo vos vos vos imdavo stabdyti. Kaimo keliais pusė velnio važiuot be stabdžių, bet po Alytų landžiot kažkaip neitin smagu. Laimei, visada atsiranda gerų giminaičių, kurie bėdoj visada padeda su savo nuosavu autoservisiuku;
  • taip smagiai stačiausi Megę prie kolegijos, kad vos priekio viso nepalikau ant šaligatvio;
  • nagli šiais laikais žmonės - mato, kad atvažiuoja „klevo lapas“, tai kodėl gi nueužlindus prieš jį ? Gerai, kad tokie nebūna įsibėję per daug taip imi ir aplenki taip gražiai (pažanga, šiandien Vaida pirmą kartą gyvenime ( ! ) lenkė automobilius. Net 3 );
  • apie savo bėda, tokią kaip amžinas gesimas, manau komentarų net nereikia :))
Anyway, vistiek gyva grįžau namo :)

P.S.: Pamiršau „pasigirti“, kad spėjau suplėšyti savo priekinį klevo lapą :) Ir dar - žmonės, mylėkit savo stabdžius, kamščius ir visa kita ;D

3OH!3 - Don't Trust Me.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą