ketvirtadienis, kovo 19, 2009

Laivelis į pavasarį (:

Pripažinkim, kad mūsų lietuvių kalbos pamokos yra ne tik, kad nuobodžios, bet ir naudos neteikia. Jeigu samprotaujamo tipo rašinyje paminėsi daktarą Hausą - ponia Spindulėlis Tau mažų mažiausiai parašys 8, bet valstybiniam lietuvių kalbos egzamine tai nepadės. Tad ar verta dar ką nors pasakot iš tokių pamokų ?

Verta, bet ne ten pasakojimus dalykus, o savo veiklą.

Aš visada atrandu ką nors nuveikti ne į temą : tai namų darbus kitoms pamokoms padaryti, tai pasnausti, tai tobulai bandyt parašyt savo vardą rusiškomis raidėmis ir pan.

Šiandien iš vieno teksto suvokimo lapo išlanksčiau popierinį laivelį. Laivelį į pavasarį.

Taip ir užrašiau ant jo - „Laivelis į pavasarį“ - su viltimi, kad taip greičiau pabėgsiu iš žiemos.

Vaikas optimistas.

„Aš būsiu didelis kaip mėlynas dangus, laimingas, kaip pavasaris.“

Arbata - Linkėjimai Tau.mp3




2 komentarai:

  1. linksma būna per lietuvių pamokas;)
    jūs net neįsivaizduojat....:DDD
    aš dažniausiai miegu, o kai atsisuku į vaidą išvystu lapą primargintą žodžių 'vaida', 'megė' arba 'kamštis':D
    kartais mes kariaujam numesdamos viena kitos penalus;) labai nice žaidimukas:)))
    ir ta Vaida visai nice;DD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Lietuvių man pati geriausia pamoka po tikybos (:
    Nes aš visada turiu ką veikti - kaip kad ir Inga sakė : stengiuosi išmokt tobulai rašyt žodžius ;D
    O šiaip tas penalų karas nice idėja - tik LOPETA taip ir sugeba ;DD
    O dėl Vaidos aš nesiginčiju - taip, Ji man irgi patinka ;DD

    AtsakytiPanaikinti