antradienis, kovo 31, 2009

Spring is in the air (:

PAGALIAU pavasaris pradėjo šypsotis, ir man tas patinka.

Patinka man ta saulė, tas pavasarinis dar nelabai šiltas vėjelis, mėlynos žibutės...

Jeigu apie žibutes - priskyniau šiandien saują ir padovanojau Nerutei, nes norėjosi pradžiugint mylimą žmogų :)

Tik vat to žibučių skynimas savo istoriją turi : kadangi Agnė „laiku“ pamatė žibutes ir liepė Agnei stabdyt (kokia garbė man visur važinėt su dviem Agnėm), o aš tuo metu kaip tik gėriau tos pačios Agnės pasiūlytą skystį (tai aišku, kad be laipsnių. Kaip jūs drįstat galvot, kad metu savo blaivybės idealogiją ?), tai nenuostabu, kad staigiai stabdant aš apsivyliau ir dar springt pradėjau. Man kaip visada „sekasi“.

Bet dzin, pavasaris - man gera nuotaika šiandien. Norisi skraidyt, o dangus žemuogėm kvepia.

Na gerai, tom žemuogėm kvepia ne dangus, o Agnės mašina, nes tos arbatos tikrai moka kvepėt ir būt skaniom (:

Kad ir kaip ten bebūtų, šiandien pas mane įjungta durnumo pavara ir aš dėl to nekompleksuoju, nes visi žino, kad man kartis tiesiog taip būna - negaliu būt rimta :)

Pavadinčiau tai „Dvyliktokų pavasaris : ties beprotybės riba“, nors Edvinas sakė, kad aš esu žymiai už tos ribos ;DD

Relax, gi sakau, kad pavasaris - aš nenoriu būt seriuos person, nes tada Vaida nebus Vaida (sun)

Bet aš dar nebaigiu, nors žinau, kad tikėjotės ;P

Tęsiam įrašą su matematika :

Spring is in the air = Love is in the air / (is in the air)
Spring = Love

Tad nepamirškit, mielieji, kad vis dar renkam metų porą APDO 2009 rinkimam, ir nors Inga sukūrė eilėraštuką, skatinantį balsuot už mane ir Romą (kas balsuosit už mus - garbės žodis, pavasaris jums bus nemielas), bet davai prabalsuokim visi už I and R (saugumo sumetimais viešai vardų neskelbsiu, nes tada ir man tas pavasaris gali būt nemielas).

O kam įdomu - Ingos kūryba (sorry, kad publikuoju neatsiklausus) :

Vaida ir Romas - metų pora.
Vaida ir Romas myli mane.
Balsuokit už Vaidą !
Balsuokit už Romą !
Išrinkim gražiausią metų porą !

O dabar einu skraidyt, nes dievaži labai norisi ;D

P.S.: Kadangi rytoj balandžio pirma, tai skelbiu akciją-atrakciją : kas sugalvos, kaip galima išdurt Žilionienę, tam nepagailėsiu 1 lito ! ;D Kol dar turit laiko - mąstykit. Pasiūlymus priimu visaip - sms, skype, gyvai, el.paštu ir t.t. iki rytojaus 8:00 (:

John Paul Young - Love Is in the Air.mp3








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą