sekmadienis, kovo 15, 2009

Į mano vasarą prisnigo. / Įspūdžiai iš bardų žygio per Lietuvą.

Kas vyksta ? : Bardų žygis per Lietuvą 2009.

Laikas : Kovo 14d., 18:00.

Vieta : Marijampolės municipalinis dramos teatras.

Dalyviai : Vaida, Inga, Lina, Pranas, Lukas ir visi kiti prijaučiantys dainuojamai poezijai (;

Iš tikrųjų tikriausiai iš vakar važiavusiųjų mūsų tarpe labiausiai sergantis dainuojamąja poezija asmuo esu aš.

Nuo kuo viskas prasidėjo ? Datos tikslios nežinau :)) Bet taip stipriau šituo žanru susidomėjau tikriausiai pernai pavasarį pamačiusi mokyklos skelbimų lentoje didelį plakatą, kviečiantį visus į antrąjį bardų žygį per Lietuvą. Pagalvojau, kodėl gi nepasiklausius gyvai, o juo labiau, kai mane traukia ne tik tas žanras, o ir patys meno žmonės, teatro atmosfera ? (: Tik vat problemėlė atsirado, nes nelabai neturėjau su kuom į tą renginį nueit, nes „Vaida klauso narkomanų sektantų muzikos“ (: Tiek to, nepašiepkim ir neminėkim žmonių vardų dėl jų siauro požiūrio į meną. Anyway, grįškim prie temos (kada nors tikriausiai bus atskiras įrašas apie tokius žmones). Vaida nebūtų Vaida, jeigu nerastų išeities : pradėjau įtikinėt Ingą, kad verta nueit pasiklausyt, nes mes vis gi esam šiek tiek prie meno :)) Na gerai, gal ir nevisai, bet prijaučiam tiems, kurie prijaučia žmonėms prie meno (:

Taip ir „susirgom“ bardų žygiu per Lietuvą, ir kaip mes nusivylėm, kad šiemet pražiopsojom šitą renginį Alytuje... Reikėjo kažkaip gelbėt savo sielą nuo bardų ilgesio ir sąžinės graužaties. Taip ir gimė planas (plano mama - aš) nulėkt iki Marijampolės. Ačiū Dievuliui švenčiausiam, kad ir kiti uždegė žalią spalvą šitai idėjai, ir vakar kelyje Alytus-Marijampolė lėkėme penkiese : aš, Inga, Lina, Pranas ir Lukas.

Pats renginys man patiko be proto (nors Inga nusivylė, kad nebuvo J.Baltoko). Vėl pasikroviau gerų emocijų ir namo grįžau bent keliais milimetrais šviesesne galva ir mintimis (:

Dėja, tų žmonių, kurių norėčiau pasiklausyt tokiuose koncertuose gyvai, nebėra mūsų tarpe.

Ir vakar, gerb. P.Girdenis vieną kūrinį sudainavo iš maestro V.Kernagio, lygiai prieš metus palikusio mus ir pasitraukusio į amžinybę, repertuaro. Jeigu Jis tą vakarą buvo su mumis, aš tikiuosi, kad džiaugėsi, kad dar yra žmonių, vertinančių tokio pobūdžio muziką (:

Susitiksim kitais metais, bardai... (;

Atika - In Memoriam.mp3


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą