šeštadienis, kovo 07, 2009

Tebūnie šeštadieniai !

Nes vat būtent šeštadieniais gali pamiršt tokias įstaigas kaip mokykla, ar šiaip grožio miegu pamiegot pusė dienos, taip kaip kad aš šiandien :)

Asmeniškai man, net nėra svarbu koks oras, jeigu ta diena vadinasi šeštadienis. Žinoma, žymiai maloniau jausti pliusinę temperatūrą ir mėgautis saulės voniomis, bet oras jau toks daiktas - nei užsisakysi, nei labai nuspėsi. O juo labiau kai pavasaris. Bet as I said - oras man nėra labai svarbus, jeigu tai yra šeštadienis :)

Kažkaip man, kaip kartais paranojikei mergaitei, šeštadienis tuom ir patinka, kad gali jaustis šiek tiek laisvesnis ir negalvot apie artėjančius egzaminus. Nors aišku, su tokiom žiniom, kokias dabar turiu, man reiktų ir šeštadienius aukot mokslams, bet kažkaip nesinori - per daug mylimi šeštadieniai man pasidarė. Ir ypač kai žinai, kad vakare sėdėsi ne namie, o su žmonėmis, kurie užkrės juoko infekcija ir nesišypsot bus neįmanoma :)

Taip, aš tikrai labai žiauriai myliu šeštadienius, nes tada tiesiog galiu būti Vaida, o ne dvyliktoke Vaida. Arba trumpiau tariant (nors tikriausiai gausis ilgiau) - galiu daryt bet ką, galvot bet ką ir bet kaip, ir niekam per daug tai į akis nekris :)

Dieve, padaryk, kad šeštadieniai man prailgtų, nes dabar man jie taip greitai praeina, kad būdama šiek tiek flegmatikė, nesugebu susigaudyt kas įvyko... (;

The Saturdays - Issues.mp3




2 komentarai: