pirmadienis, birželio 08, 2009

69 (:

Gražus įrašo numeris, ar gi ne taip ? :>

Nu bet ne esmė, ne apie skaičius kalba. Abi Agnės ir Indrė turėtų prisimint mano nuostabiuosius pasakojimus anglų kalba apie skaičius, kurie visada prasidėdavo sakiniu „Number <> is my favourite number“. Neduokit Vaidai valgyt, duokit pašnekėt (: Nors aš ir pavalgyt mėgstu. Pvz. šiąnakt labai jau užsimaniau rūkytų lašinių su svogūno laiškais, bet vardan artėjančių išleistuvių atsisakiau minties eit ir pavalgyt.

Bet negrybaukim, ir tiesiai prie esmės eikim. Šiandienos įrašo pagrindinė mintis - benzinas yra gerai, bet dar geriau yra benzinas papigiai. ;D

Bet prieš tai norėčiau pasidžiaugti, kad mano suknelės išleistuvėms siuvimas juda į priekį. Važiavau pirmąkart pasimatuot. Likau baisiai apsipatenkinus siuvėjos darbu. Po išleistuvių galiu ir ženytis su tokia suknele.

Ei, good idea. Taupymo sumetimais dviguba šventė - išleistuvės feat. vestuvės. Norinčių ženytis su manim bus ? :>

Va pagaliau ir tikslą pasiekėm. Dabar aš papasakosiu ką dariau su benzinu. Pažadu bus labai interesting.

Tai vooot, kadangi gaunant papigiai reikia ir išsipilstyt pačiai, tai 1,5 val. darbauvausi garaže maždaug taip : paiimi didelį ir po truputėlį pilstaisi į mažą bakeliuką, o iš jo - į baką. Atrodo paprasta ? O man nelabai, nes jau yra uodų ir jie manęs nemyli, žiauriai atsibosta pilstyt, o ir kvapas nuo manęs dabar nelabai koks eina ;/ Kaip sakiau mamai ir Nerutei - atsiduodu vyru ;DD Bet taip smagiai besidarbuojant išklausiau laidą per rc tema mirkčiot šviesom kelyje kitiems, ar ne. Ta laida paskatino mane nuolatos mirkčiot, taip kad nuo šiol vietoj lempų įsitaisysiu diskotekines šviesas ir mirkčiosiu be proto :))

Taip, šaltibarščiai buvo skanūs, jeigu kam įdomu :))

Laibūnie (šitas žodis - dieduko išmislas) mano sapnai smirdantys, skysti ir geltoni kaip tas benzinas ! ;D

Yael Naim - New Soul.mp3




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą