antradienis, birželio 30, 2009

Aš betmenas, aš skraidau ! (happy)

Sekmadienį vakare man aplankė didžiulis nerimas. Sėdėjau ir vis klausiau vieną gabaliuką iš Escape the Fate dainos „Something“. Paklausau ir vėl atsuku tą pačią vietą. Ir taip šimtus kartų. Taip, aš tą vakarą krausčiausi iš proto. O priežastis tikrai buvo verta to, nes...

...2009-06-29 Vaida sužino savo likusius rezultatus : lietuvių 73 (šitą sužinojau mokykloj) ir anglų 60 (čia jau su sms pagalba, kai su Linute atlikinėjom savo slaptus Renault klubo reikaliukus ;D). Dabar mano visų egzaminų vidurkis yra 66,33333333333333(...) ir aš turiu nemažą tikimybę gauti krepšelį (studijų, ne Maximos ;P). Na, jeigu ir negaučiau, tai bent esu tikra, kad kažkur tikrai įstosiu, o tai ir ramina :)

Aš dar kaip aš, bet Ingūčia... Taip, jos vietoj ir aš būčiau verkus jeigu visus egzus būčiau išsilaikius virš 90 ;D Džiaugiuosi ne tik dėl jos, bet ir dėl visų kitų, nes mes tikrai šauniai pasirodėm :)

Tai gi, derėjo tai atšvęsti. O mes taip ir padarėm : 20:00 ir sesės Z., sesės B. ir Linutė kartu su savo Laguna lekia link Dzūkų. Važiuodamos namo dar užsukom pas Ilonytę ir Romą, tačiau džiagėmės tik Ilonytės draugija, nes Romą buvo pasigrobę ateiviai :)))

Tikrai šauni diena vakar buvo ! ((:

P.S.:
  1. Ilonyte, nepergyvenk, viskas bus gerai ;*
  2. Linute, Tu šauniai vairuoji ! ;*
  3. Agnyte, mes dabar Dievai, nes jau pabūvojom Angininkuose ;D ;*
Escape the Fate - Something.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą