šeštadienis, birželio 20, 2009

Pigiau būt berniuku, bet įdomiau - mergaite ;D

Bobos visada bus bobos - va ką aš galiu pasakyt šiandien : vietoj vienos suknelės parsivežiau dvi ;D Ir abi jas panaudosiu per išleistuves : baltąją per oficialią dalį ir švenčiant kelias valandas pabūsiu, kad tėvai pasigrožėtų, na, o antrąją bandysiu dėvėt švenčiant be tėvų, nes Vaidai pagalvojo, kad pats laikas būtų pradėt atrodyt bent šiek tiek moteriškai :) Tik turiu nuvilt tuos, kurie mano, jog Vaidą pamatys su aukštakulniais - ne, brangieji, aš negaliu atrodyt kaip karvė ant ledo :))

Dabar, kai žinau, kad išleistuvių suknelė kabo pas mane spintoj, jaučiuosi kiek geriau. Dar trūksta kelių smulkmenėlių ir jau būsi pilnai apsirūpinus (: Žinot ką ? Aš ruošiuosi būt graži :))

Naktį tikriausiai sapnuosiu košmarus, nes kai pagalvoju, kad po rytdienos jau kiekvieną minutę gali ateit sms'as su egzų rezultatais pasidaro labai bloga. Gal dievaži reiks duot kam nors kitam perskaityt ? Savanorių bus šitam neapmokamam darbui ?

Ryte turi grįžt Nerutę. Išmyluosiu tą mažulę, nes labai pasiilgau ;*

Lenka - The Show.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą