penktadienis, birželio 05, 2009

Aš žinau, Tau trūko manęs ;))

Joptararai, ir vėl nebuvo nei laiko, nei noro rašyt. Ir žinau, kad bent vienas žmogus (ačiū Tau, Agnyte ! ;*) pastoviai skaito postringavimus apie gyvenimą by Vaida, bet kartais tikrai labai sunku būna prisiverst atsisėst prie kompo ir rašyt. O be to, kažkaip... Ai, krč, išjunkit mane ir junkit 4 dienų apžvalgą tiesiogiai (nu gal nelabai) from Vaida's life (po anglų egzo pradėjau puikiai kalbėt angliškai. I'm the man.) :

  • ANTRADIENIS, birželio 2d. : Ryte smagus pasibuvimas anglų kalbos konsultacijoje, na, o vakare nuskubėjau aplankyt močiutės į ligoninę. Prisipažinsiu, labai išsigandus dėl Jos buvau, bet kai pamačiau Ją, iškart pasidarė geriau - sėdėjo moteriškė lovoj ir anekdotus skaldė. Nebūtų Ji MANO močiutė... (:
  • TREČIADIENIS, birželio 3 d. : O va čia tai buvo tikriausiai pati „linksmiausia“ diena mano gyvenime ;DD Po anglų egzamino išėjau nei gyva, nei mirus - žiauriai susinervinau, nes nesitikėjau tokio sunkaus egzamino. Iš tikrųjų, po lietuvių ir matematikos, niekas jau galbūt nesitikėjo, kad mus taip „išdurs“ su anglų. Tiek aš, tiek mergaitės iš GLČ chebros rašė Kupčinskienei rašė panašaus pobūčžio žinutes, kad labai nesisekė ir nesitikim išlaikyt. O kur čia išlaikysi, jeigu pvz. mano grupės vykdytojai net nelabai mokėjo su magnetofonu elgtis ir TYLIAI būt ;/
  • KETVIRTADIENIS, birželio 4d. : O vakar Vaida vėl važiavo pas močiutę. Su mama ir be Neringos. Ties Santaika su Mege įveikėm jos 100000-ajį kilometrą, o tai reiškia, kad aš su ja pradraugavau maždaug kokius 4000 km. (: O be to, mama man pasakė, kad važiuodama su manimi jaučiasi lyg važiuodama su Zenium Z. (Yes, aš jau tėtės lygio ! 8) ) Ir šiaip, jau pradedu su dieduku ginčytis kur ir kaip geriausia mašiną pasistatyt ;DD Dar vienas svarbus įvykius man tą dieną - po šitiek laiko pertraukos ir vėl buvau pas diedukus sode... :) Kad žinotum, kaip gera pasidarė... Tik dėja tai man nepadėjo išvengt peršalimo ;/
  • PENKTADIENIS, birželio 5 d. : O šiandien man pati geriausia - visa diena lovoj ;DD Bet pagerėjimas jaučiamas - bent išsikosėt lengiau :)
Žodžiu, mano vasara įsibėgėja ;DD

Siela - Norėsi Tu.mp3






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą