penktadienis, birželio 26, 2009

Gera gyventi Vaidos gyvenimą ! (happy)

Šiandien man nutiko labai geras dalykas - gavau sms'ą iš Ingos. Ne bet kokį, o su matematikos rezultatais.

66 !

Blemba, aš tokia laiminga, kad dar iki dabar sėdžiu ir šypsausi kaip kokia priedurnė (deja, neturiu įrodymų, kad tokia nesu ;//). Atrodytų koks čia stebuklas tie 66, žmonės gauna ir daugiau, tačiau man šitie skaičiai reiškia labai daug, nes ėjau į valstybinį su penketu (A). Aš tikriausiai esu laimingesnė net už tuos, kurie gavo šimtukus, nes tie žmonės vistiek tikėjosi gerai išlaikyt, o kai aš, vargšė, vis mąstydavau ar išvis surinksiu tuos 13 taškų ir išlaikysiu, ir gavau 66 - galvojau numirsiu iš laimės, nes nesitikėjau išlaikyt taip gerai. Net didesnė motyvacija studijoms atsirado ;DD

O šiaip kas dar gero nutiko man šiandien ? Nusikirpau kudlas savo (nes per išleistuves reikia atrodyt padoriai) ir šiaip labai laksčiau po visur (2 kartus Alytuj buvau ir Verebiejuose).

Gaila, kad Linutės Renukas dar nevisiškai paruoštas, o tai ir trečią kartą būčiau lėkus į Alytų, tik šįkart atšvęst ;D

P.S.: Didžiausi sveikinimai išlaikiusiems ! Jūs nuostabūs ;*

R.Kelly - The World's Greatest.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą