sekmadienis, birželio 21, 2009

Gera žinoti, kad esi naudingas (:

Neatsitiktinai šiandieninio mano įrašo toks pavadinimas. Iš tikrųjų šiandien padariau nemažai malonių ir gerų darbų (:

Pirmasis iš jų buvo tas, jog pamiršus visus savo miegus 5 val. ryte kaip koks super hero (aš juk dažnai sakau, kad I'm the man ! ;D ) šokau iš lovos ir lėkiau į Simną parsivešt savo estės ;D Tiesa, tai padaryt man pavyko tik iš antro važiavimo, nes autobuso vairuotojai kažkaip keistai važiavo, ir pirmiau nurūko į Daugus, tad dar grįžau namo ir gerą pusvalanduką pasnaudžiau (: Mano mažylė grįžo su krūva įsoūdžių, žinoma - kartu ir su lauktuvėm ;D Kaip būsima studentė gavau tradicišką estišką tušinuką pirmom paskaitom ir saldainių dėžutę, nes anot Neringos „Vaida - mano smaližius“ ;D Jaunesnioji mano sesutė turėjo mintį nuopirkt Vaidai butelį, bet pagalvojo ką aš su juo veiksiu ? ;D Žodžiu smagiai pasiplepėjom kelias valandas apie Jos kelionę, na o po to Vaida ėjo toliau miegot ;D

Maždaug 13:00 nulėkėm į Simną pasiimt Sinitos. Čia mano antrasis geras darbas :)) Vėl smagiai mergaitiškai pasikalbėjom įvairiom temom (tikrai, kad ĮVAIRIOM ;D ).

Ir paskutinis mano gerasis darbas šiandien - užsiėmiau organizuot Jonines :) Čia tipo bus iš serijos „Švęskim pas seses Z.“ ;D Jeigu šita šventė pavyks taip kaip Naujieji Metai ar mano 18-asis gimtadienis - vsio, pradėsiu švenčių organizavimo verslą ;D Susidariau sąrašiuką, ir iš 14 kviestų asmenų šiai akimirkai yra tokie skaičiai : 6 žmonės TIKRAI pasirašo, 3 abejoja, 1 negali, iš 4 negavau jokio atsakymo (: Matysim kaip čia kas bus, bet aš labai noriu, jog viskas pavyktų :)

P.S.: Šiandien juk sekmadienis. Gal kas žinot kodėl nelyja ?

Dns Project - Back In Resort.mp3



2 komentarai:

  1. nes jau VISIEMS ( ne tik abiturientams ir pradinukams) baigėsi mokslo metai. o tokia proga lyti negali :]

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gal Jūs ir teisi esate, panele ;)
    Gerų atostogų ! (;

    AtsakytiPanaikinti