šeštadienis, birželio 06, 2009

Eilinė diena rojuje. Mano (:

Keista šiandien kažkaip ryte buvo, nes pabudus nesusivokiau kur randuosi. Na suprantu, kai miegu ne savo vietoj, bet dabar... Strange, very strange. Taip ir išgulėjau kokias 10 minučių. Be minčių. Visiškai jokių.

Žinot, kai būna mirtina tyla ir pradeda vanduo iš čiaupo varvėt ? Tai va, man taip nebuvo :) Nes gyvenu aš ne filme. Bet ir nenorėčiau aš jam gyventi, nes pora valandų ir vsio - filmas padarė „dingau“, o aš bandysiu traukt iki 100 metų (:

Tai va taip ir prasidėjo mano eilinė diena rojuje, tfū, norėjau pasakyt Mergalauky, kuri vėliau persikėlė į Alytų (misija pasveikinti dieduką Tėvo dienos proga sėkimingai įvykdyta), o vėliau nusitrenkė ir iki Simno (ryt bus jau trečia Tėvo diena, kai visas gelės keičia baltos astros).

O šiaip, paėmus kvadratiškai (apskritai imt jau nusibodo) - jaučiuosi gerai, nes blogai jaustis - tiesiog ne mano hobi (:

Maroon 5 - Not Falling Apart.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą